Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Ціноутворення на продукцію підприємства(2023) Пасацька, Дарина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методи дослідження товарного асортименту(2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Підлітки як споживачі(2018) Король, Наталія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методологія ринкового ціноутворення(2014) Драган, Аліна ДмитрівнаДокумент Определение начала разработки нового товара(2009) Кундеева, Галина АлексеевнаПроанализированы особенности получения стабильной величины дохода фирмы. Рассмотрена необходимость выпуска продукции, относящейся к трем поколениям: уходящему (морально устаревшему), господствующему, нарождающемуся (перспективному., каждое поколение проходит в своем развитии обособленный The features of the income producing stable company. The necessity of production related to three generations: the outgoing (obsolete), the dominant, the nascent (perspective., Each generation passes in its development of an isolated life cycleДокумент Сутність та механізм просування товарів через соціальні мережі(2014) Коношенко, Лілія Вікторівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Підходи щодо визначення сутності нового товару(2014) Брюхно, І. С.; Гаврилова, Тетяна Василівна