Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
47 результатів
Результати пошуку
Документ Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства(2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга ЮріївнаУ сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.Документ PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії(2024) Серебреннікова, Каміла БогданівнаЗв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістюДокумент Особливості персонажів реклами харчових продуктів(2024) Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаРеклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої метиДокумент Авторське право у рекламі(2024) Довжик, Софія ВіталіївнаАвторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалівДокумент За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності(2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Рекламування товару як складова підприємницької діяльності(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Стратегічний маркетинг підприємства з виробництва води (на прикладі ТОВ “Росяна”)(2019) Горда, Любов Олександрівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей було проаналізовано маркетингові стратегії, які використовує ТОВ “Росяна” у своїй діяльності, та описано шляхи їхньої реалізації на практиці.Документ Корпоративна соціальна відповідальність підприємств(2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна ОлегівнаУ тезах доповідей на прикладі компанії AB InBev Effes розглядається корпоративна соціальна відповідальність підприємств – добровільний внесок бізнесу в розвиток суспільства в соціальній, економічній та екологічній сфері, пов'язаний безпосередньо з основною діяльністю компанії і який не виходить за визначені законом межі.Документ Логотип як інструмент брендування українських міст(2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна ОлегівнаУ тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.