Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 34
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях
    (2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем
    (2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Ребрендинг: сутність, переваги та умови використання
    (2022) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства
    (2019) Відоменко, Оксана Іванівна
    У статті розкривається поняття бренду та його ролі в діяльності організацій. Основну увагу приділено брендинговим стратегіям та їх значенню. Обґрунтована важливість брендингу для компаній, як інструменту максимізації прибутку та конкурентоспроможності. The article reveals the concept of a brand and its role in the activities of organizations. The main attention is paid to branding strategies and their importance. The well-founded importance of branding for companies as a tool for maximizing profit and competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Unsuccessful naming of food products
    (2018) Kalnenko, Iryna; Tsypanova, Nataliia
    Діяльність будь-якої компанії або бренду починається з назви. Тільки підприємець може створити ім'я, яке буде запам'ятовуватися, буде лаконічним і асоціюватиметься з певним товаром або послугою. Саме цей процес і називається неймінгом. Для створення стратегії просування бренду необхідно враховувати всі особливості компанії: стиль, імідж, політику. The activity of any company or brand is beginning from the name. Only ones the entrepreneur can create the name, which will be memorable, be laconic and will be associated with some goods or services. Exactly this process is called naming. You must take into consideration all features of the company: the style, image, police etc. for creating the strategy of promotion of the brand.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства
    (2021) Козаченко, Ольга Володимирівна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У роботі проаналізовано значення бренду в успішності функціонування готельних підприємств. The paper analyzes the importance of the brand in the success of hotel enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product
    (2021) Ditrikh, Iryna; Tuz, Tetiana
    Соціальна мережа Instagram - перспективне знаряддя ефективної рекламної кампанії готельних підприємств з малою кількістю конкурентних пропозицію схожого типу. Великою перевагою є можливість продемонструвати готель з нового боку, показати його повсякденне життя, підвищити лояльність гостей до бренду, отримання інформації для зворотного зв'язку.Тhe social network Instagram - a promising tool for an effective advertising campaign for hotel companies with a small number of competitive offers of a similar type. The big advantage is the opportunity to demonstrate the hotel from a new angle, to show its daily life, to increase the loyalty of guests to the brand, to receive information for feedback.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід ребрендингу компанії для покращення її позитивного іміджу на ринку
    (2021) Бергер, Аліна Дмитрівна
    Досліджується питання проведення ребрендингу, на прикладі, страхової компанії. У зв’язку зі змінами, які відбуваються у діяльності страхових компаній ‒ появи важливих цифрових сервісів, клієнтам потрібно запропонувати новий образ компанії, що буде акцентувати увагу на сучасності, високій технологічності, інформатизації, цифровізації. The issue of rebranding, for example, an insurance company is being investigated. In connection with the changes taking place in the activities of insurance companies ‒ the emergence of important digital services, customers need to offer a new image of the company, which will focus on modernity, high technology, informatization, digitalization.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція закладу «WELCOME CAFE»
    (2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.