Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток особистого бренду в Інтернеті(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупцяДокумент Концепція закладу «WELCOME CAFE»(2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.Документ Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства(2019) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”Документ Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу(2019) Смірнова, Лілія Анатоліївна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей був розглянутий імідж підприємства ТОВ «Близнюки Камікадзе», який за форматом є «speak-easy» баром «Бармен Диктат». На конкретних прикладах був проаналізований фірмовий стиль закладу харчової індустрії та запропоновані шляхи його покращення.Документ Рекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР"(2018) Сластіон, Тетяна Іванівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаМетою дослідження є детальне вивчення комплексу реклами, що використовує ТОВ "ФЕС УКР" для організації продажу своєї продукції та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії. Компанія займається виробництвом і реалізацією розчинних напоїв. Досліджено, що в усіх рекламних матеріалах підприємства реклама високої якості, кожна торгова марка ТОВ «Фес Укр» має свою гаму кольорів, логотип, слоган, а оформлення і дизайн реклами створює передумови для успішного досягнення кінцевого результату.Документ Текстильна продукція як складова фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості(2020) Оверченко, Ілля Ігорович; Манич, Наталія ЄвгенівнаТези доповіді присвячені дослідженню ролі текстильної продукції у формуванні фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості. Автори відзначають, що головною метою текстильної складової фірмового стилю є закріплення в свідомості покупців позитивних емоцій, пов'язаних з високим рівнем обслуговування і забезпечення впізнаваності самого підприємства, що в при сучасному висококонкурентному ринку є надзвичайно важливим для підприємств як харчової, так і нехарчової промисловості. Theses of the report are devoted to the study of the role of textile products in the formation of corporate identity for enterprises of food and non-food industries. The authors note that the main purpose of the textile component of corporate identity is to anchor in the minds of buyers through positive emotions associated with a high level of service and recognisability of an enterprise, which in today's highly competitive market is extremely important for both food and non-food industries.Документ Роль логотипу у бізнесі(2013) Соломоненко, В. А.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результат(2013) Кліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Віртуальна логістика в сучасному середовищі(2013) Кліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна