Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Використання емуляторів систем інтернету речей при навчанні(2020) Костіков, Микола ПавловичДокумент Удосконалення модуля аналізу статистичних даних для системи дистанційного навчання молодших школярів(2023) Вихрест, Антон Юрійович; Костіков, Микола Павлович; Грибков, Сергій ВіталійовичДокумент Інструменти інтерактивної взаємодії в умовах дистанційного навчання у закладі вищої освіти(2023) Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаВ умовах воєнного стану перед учасниками освітнього процесу особливо гостро постала проблема надання якісних освітніх послуг. Незважаючи на зовнішні загрози, маючи досвід дистанційного навчання під час карантинних обмежень, зумовлених пандемією Covid-19, українська вища школа не тільки продовжує освітній процес, але й адаптує і випробовує нові інтерактивні технології навчання.Документ Дистанційне вивчення філософських наративів очима аспірантів: переваги і недоліки(2021) Білецький, Микола Сергійович; Крищенко, Дмитро Олександрович; Романюк, Володимир Тарасович; Кітов, Микола ГригоровичВ роботі розглядаються різні аспекти дистанційного вивчення аспірантами дисципліни "Історія філософії та філософія науки". Обґрунтована важливість вивчення філософського курсу для інженерних спеціальностей. Сформульовані рекомендації щодо дистанційного викладання філософських дисциплін для аспірантів.Документ Role of multimedia technologies in students’ independent work in conditions of distance learning(2022) Nikitenko, Olga; Malyk, YulianaCurrently during the period of the pandemic unsteady social and economic conditions and new educational priorities related to changing educational paradigms set the transition from reproductive forms and methods of teaching to individual and creative ones. Recently, when many higher scools throughout Ukraine were necessitated to apply the remote form of learning and teaching, the university curriculum has provided a very limited number of academic hours for foreign languages and at one time has given the students possibility to study more independently. At the same time, the flow of educational information is increasing and the number of academic hours does not provide any opportunity to cover all aspects of foreign language learning and equip future professionals with all the knowledge and skills that will make them competitive in an increasingly globalized world. As a result, the preference is now given to active teaching methods, which are aimed at developing students' independence, flexibility, variability, critical thinking.Документ Digital tools as an effective ally in english language teaching(2023) Nikitenko, Olga; Malyk, YulianaThe challenges of the new reality such as the enforced transition to distance learning in conditions of quarantine and war in the country require the pedagogical community to transform all existing approaches to teaching and learning processes. Scientists are increasingly defining the essential competencies in the 21st century as the teacher's readiness to carry out the teaching process provided that they master and actively implement innovative learning technologies, namely digital educational resources, in their pedagogical practice. It is known that digitalization is a conscious approach to the fundamental transformation of any processes based on the use of digital technologies.Документ Моніторинг освітньої міграції в воєнні часи(2023) Каїра, Людмила ГригорівнаАнотація. За результатами моніторингу освітньої міграції, висвітлено дієві форми організації освітнього процесу та сучасні підходи до співпраці викладача і здобувача вищої освіти. Наголошено на активізації використання дистанційної форми навчання в університетському середовищі в умовах міграції. Висвітлено роль самостійної роботи студентів та ефективні підходи до її організації. According to the results of educational migration monitoring, effective forms of organization of the educational process and modern approaches to cooperation between a teacher and a student of higher education are highlighted. Emphasis is placed on intensifying the use of distance education in the university environment in conditions of migration. The role of students' independent work and effective approaches to its organization are highlighted.Документ Аналітика та візуалізація даних для розв’язання проблеми низької мотивації в умовах дистанційного навчання(2022) Чорнобай, Катерина ЮріївнаВ роботі запропоновано створити кросплатформний додаток для всіх учасників навчання з використанням інструментів аналітики та візуалізації даних для збору, обробки та подачі звітів студентам на основі даних процесу навчання, що забезпечить відображення динаміки змін їх успішності.Документ English-language learning context in the COVID-19 pandemic: psychological success factors(2021) Ulishchenko, Andrij; Bezshtanko, MikolaДокумент Особливості викладання дисципліни «Проектування харчових виробництв» у період дистанційного навчання(2022) Федоренко (Миколів), Тетяна Іванівна; Івчук, Надія ПавлівнаРозглянуто особливості викладання дисципліни «Проектування харчових виробництв» у НУХТ в період карантину із використанням таких он-лайн ресурсів як платформа Moodle та застосунок Zoom.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »