Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальна система регулювання напруги в електротехнічних комплексах з ФЕС та накопичувачами енергії
    (2023) Балюта, Сергій Миколайович; Копилова, Людмила Олександрівна; Куєвда, Юлія Валеріївна; Романюк, Володимир Тарасович; Кондрашевський, Максим Сергійович
    В роботі описана запропонована інтелектуальна система регулювання напруги (яка заснована на нечіткій логіці) для сучасних систем електропостачання. Запропонована система регулювання забезпечує підтримання нормативних значень напруги при зміні потужності фотоелектростанції та реактивної потужності споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Diffusion process control with use of recommendation-forming system
    (2013) Sidletskyi, Victor
    Removing sugar from beet chips is one of the key processes of sugar production, which largely affects the cost of production, the cost of energy and loss of sugar. Despite the relatively simple flow sheet, process is a complex system where a variety of physical, chemical and biological processes take place.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційний аналіз і синтез нечітких регуляторів
    (2010) Анікін, І. О.; Гончаренко, Борис Миколайович
    Cинтез систем з нечіткими регуляторами обумовив перехід від традиційних математичних моделей до кібернетичних методів моделювання поведінки таких систем та перехід від методів операторного оброблення даних до проектування базованого на методах аналізу даних. Сформована науково-методологічна основа проектування сучасних систем керування, що можуть навчатися. Synthesis of systems with fuzzy controllers led to the transition from the traditional mathematical models to cybernetic methods of modeling the behavior of such systems and the transition from the methods of operator data for the design, based on the methods of data analysis. Formed a scientific and methodological basis for the design of modern control systems that can learn.