Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Значення права інтелектуальної власності в індустрії гостинності(2024) Дулька, Ольга Степанівна; Прибильський, Віталій ЛеонідовичПроаналізовано значення інтелектуальної власностість, зокрема географічного зазначення походження товару, для просування тренду індустрії гостинності УкраїниДокумент Особливості організації виробництва ферментованого напою комбуча у закладах рестораного господарства(2024) Сахновський, Владислав Валерійович; Дулька, Ольга Степанівна; Прибильський, Віталій ЛеонідовичЗапропоновано особливості виробництва у готельно-ресторанних господарствах комбучі як перспективного ферментованого напою для населення різних вікових групДокумент Соціально-культурні аспекти розвитку туризму і рекреації в Україні(2024) Дочинець, Інга ВікторівнаОхарактеризовано розвиток туристичної галузі, яка сприяє підвищенню надходжень до бюджету, створенню нових робочих місць, розвитку інфраструктури та будівництву нових туристичних об’єктів, посиленню охорони та реконструкції існуючих історико-культурних пам’яток, також туризм є складовою рекреаціїДокумент Environmental problems in the hotel and restaurant business(2024) Lukashuk, Daria; Forostiuk, InnaДокумент Актуальні кулінарні тенденції в індустрії гостинності(2021) Шидловська, Олена Броніславівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Дужик, Назар СергійовичЗа останні роки інновації суттєво змінили індустрію гостинності. У світі гастрономії існує безліч напрямків, які визначають новітні технології приготування страв та виробництво нових продуктів харчування. У зв’язку з цим, актуальним є розроблення унікального меню з асортиментом вишуканих страв з цікавими інноваційними технологіями приготування. Це є доцільним, зважаючи на підвищення вимог гурманів або любителів їжі до органолепничних показників якості (зовнішнього вигляду, запаху, смаку, консистенції) страв, оскільки куштуючи будь-яку страву, споживач в першу чергу запам'ятовує смакові відчуття і отримує справжнє задоволення від розрізнення різних відтінків смаку. In recent years, innovation has significantly changed the hospitality industry. In the world of gastronomy, there are many areas that determine the latest technologies of cooking and production of new foods. In this regard, it is important to develop a unique menu with a range of gourmet dishes with interesting innovative cooking technologies. This is appropriate, given the increasing requirements of gourmets or food lovers for organoleptic quality indicators (appearance, smell, taste, texture) of dishes, because when tasting any dish, the consumer first remembers the taste sensations and gets real pleasure from the distinction different shades of taste.Документ Challenges and their solutions in the hotel and catering industry(2020) Tkachuk, Iryna; Yanenko, LarisaДокумент Фактори, які впливають на розвиток індустрії гостинності(2020) Дочинець, Інга Вікторівнанаведені фактори, які впливають на стан та розвиток готельно-ресторанного господарства є необхідною складовою їх діяльності і повинні визначати напрями та цілі розвитку індустрії гостинності. the given factors influencing a condition and development of hotel and restaurant economy are a necessary component of their activity and should define directions and the purposes of development of the hospitality industryДокумент Перспективи виробництва алкогольних напоїв в умовах фермерських господарств для закладів індустрії гостинності(2020) Ковальчук, Світлана Степанівна; Дочинець, Інга Вікторівна; Стахурська, Лілія ВацлавівнаОхарактеризовано відродження приватного виробництва, що дозволить виготовляти оригінальні вишукані алкогольні напої та діяльність так званих «крафтових» виробництв, котрі виробляють якісну продукцію невеликими партіями. The revival of private production is characterized, which will allow to produce original refined alcoholic beverages and the activity of the so-called "craft" production, which produce quality products in small batches.Документ Hospitality industry trends: technology and customer experience(2017) Skyvka, Alina; Dovgun, IrinaДокумент Управління якістю послуг в індустрії гостинності(2012) Кавтарадзе, Теона ЄлдаріївнаВ статті розглянуто доцільність застосування п'ятиступінчастої моделі А. Парасурмана, В. Зейтамля і Л. Бері в управлінні якістю готельними послугами, яка дозволяє виявити ступінь задоволення клієнта, тобто його позитивне або негативне сприйнятті окремого готельного підприємства. The article considers the feasibility of a five-speed model Parasurmana A., B. and L. Berry Zeytaml in managing quality hotel services, which allows to determine the degree of customer satisfaction, that is, its positive or negative perception of a particular hotel company.