Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
46 результатів
Результати пошуку
Документ Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів(2024) Бринзюк, Любов Володимирівна; Польовик, Володимир Вікторович; Романова, Зоряна МиколаївнаСучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.Документ Інноваційні технології в готельно-ресторанному підприємстві для сталого розвитку(2024) Дочинець, Інга ВікторівнаОбґрунтовано впровадження на підприємствах ресторанного господарства новітніх інноваційних технологій, які підвищать рентабельність, продуктивність, якість надання послуг, ефективність використання матеріальних та фінансових ресурсівДокумент Концентрація сільськогосподарського виробництва в умовах ринку(2011) Данкевич, Андрій ЄвгеновичПроаналізовано виробництво основних видів продукції в залежності від розмірів підприємств. Науково обґрунтовано пропозиції щодо напрямів підвищення ефективності використання земель у сільському господарствіДокумент Інноваційні технології в готельно-ресторанному підприємстві для сталого розвитку(2024) Дочинець, Інга ВікторівнаОбґрунтовано впровадження на підприємствах ресторанного господарства новітніх інноваційних технологій, які підвищать рентабельність, продуктивність, якість надання послуг, ефективність використання матеріальних та фінансових ресурсівДокумент Роль сектору малого та середнього бізнесу у вітчизняній економіці(2022) Шевченко, Олександра НестерівнаРозвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Малий та середній бізнес є багатогранним соціально-економічним явищем. Кожен з тих, хто бере в ньому участь, має можливість знайти свою нішу у цьому секторі економіки, а зовнішні учасники - отримати позитивні результати: держава - збільшення ВВП, зростання кількості робочих місць у реальній економіці та зменшення соціальної напруги; місцева влада - податки та зайнятість; економічні партнери - гнучких та динамічних співучасників з низькими накладними витратами.Документ Роль економіко-математичних методів та моделей в підприємницькій діяльності в умовах сучасного ринку(2022) Труш, Юлія ЛеонідівнаЕкономіко-математичні методи і моделі – це комплекс наукових напрямів у дослідженні економічних процесів методами математики і кібернетики. Найважливішим у використанні математики в економіці є математичне моделювання економічного явища, ситуації або процесу для вивчення певного аспекту в його розвитку. Підприємницька активність у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів підприємництва, і в свою чергу, їх діяльність потребує практичного використання економічних та математичних знань, з використанням методів й моделей, в ході їх функціонування, що є актуальним в сучасних умовах господарювання. Нині в Україні формування фундаментальних засад розвитку підприємств є актуальним завданням. У цьому аспекті виникає необхідність використання концептуальних аспектів та інстрементарію, які органічно поєднують застосування математичних методів і моделей для вирішення економічних проблем, з метою отримання кількісних оцінок у процесі прийняття управлінських рішень. Використання математичних методів у сфері управління підприємством (зокрема, в економічній сфері) — це найважливіший напрям вдосконалення систем управління підприємством.Документ Огляд ринку свіжих та заморожених ягід в Україні у 2019 р.(2020) Камінська (Халапсіна), Світлана ВладиславівнаНами було проведено статистичний аналіз даних обсягу ринку плодово-ягідних культур і виявлено зростання попиту на «супер-фрукти» – плоди і ягоди, які у великих кількостях містять клітковину, вітаміни, мінерали, антиоксиданти, пектини та інші нутрієнти, що допомагають організму зберігати здоров’я і молодість. До них належать чорниця, обліпиха, лохина, ожина, журавлина та чорноплідна горобина.We conducted a statistical analysis of the market volume of fruit and berry crops and found an increase in demand for "super-fruits" - fruits and berries, which contain large amounts of fiber, vitamins, minerals, antioxidants, pectins and other nutrients that help the body stay healthy. and youth. These include blueberries, sea buckthorn, blueberries, blackberries, cranberries and chokeberry.Документ Конкурентоспроможність готельного продукту(2019) Нікітіна, Тетяна АндріївнаРозглядаеться конкурентопридатність як потенційна можливість продавця досягти відповідної конкурентоспроможності на ринку. Конкурентопридатність готельного продукту що складається з сукупності його конкурентних переваг. Competitiveness is considered as a potential opportunity of the seller to achieve appropriate competitiveness in the market. Competitiveness of a hotel product consisting of a set of its competitive advantages.Документ Fixing the 5 big problems in the food supply chain(2019) Lototska, Valeriia; Starkova, OlesiaДокумент Імідж як чинник зміцнення ринкових позицій підприємства(2018) Шевчук, Юліана Тарасівна; Скригун, Наталія Петрівна