Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг та штучний інтелект
    (2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Обґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженнях
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості
    (1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.
  • Ескіз
    Документ
    Проектний підхід до забезпечення виходу на нові ринки
    (2013) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Розглядається обґрунтування проектів виходу на нові ринки із застосуванням дисконтних методів та віднесенням витрат, пов’язаних із дослідженням, відбором ринків та розробкою комплексу маркетингу на інвестиційні витрати, а прибутків та інших надходжень, в тому числі таких, що матимуть місце за рахунок зростання іміджу підприємства, на чисті грошові потоки. The substantiation of projects of new markets entry with usage of discount methods and attribution of costs, connected with markets research and selection and working out of marketing complexes to the investment outlay, and the profits and other earnings, including those, which will take place because of enterprise's image rising, to net cash flows is examined.