Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання споживчих мотивацій
    (2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Механізм учбової мотивації при вивченні математики
    (2021) Зінькевич, Петро Олексійович; Зінькевич, Олексій Петрович
    Перед вищою освітою постають все нові завдання, у тому числі виховання компетентної особистості фахівця, із розвитком таких її якостей, як високий професіоналізм, активність, ініціативність, мобільність, почуття відповідальності, уміння працювати, швидко орієнтуватися в ситуації, приймати самостійні рішення, формувати потребу в постійному оновленні знань і самовдосконаленні. Очевидно, що важливу роль у формуванні такої особистості відіграє позитивна мотивація студентів до навчання. Деякі студенти мають викривлене уявлення про роль математичної підготовки в їх майбутній професійній діяльності, але суспільство потребує спеціалістів з чітким логічним мисленням, глибокими математичними знаннями й умінням бачити й реалізовувати можливості застосування математики в різних конкретних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Курсове та дипломне проектування у формуванні готовності бакалаврів до професійної діяльності за спеціальністю 181 «Харчові технології»
    (2019) Білик, Олена Анатоліївна; Кочубей-Литвиненко, Оксана Валер'янівна
    Необхідною умовою підвищення рівня готовності випускника до проектної діяльності є раціональна організація курсового і дипломного проектування для посилення мотивації здобувачів вищої освіти до навчально-пізнавальної і майбутньої професійної діяльності, розвитку системного технологічного, технічного мислення, створення умов для розкриття творчого, креативного потенціалу, формування навиків до колективної роботи тощо. A necessary condition for increasing the level of a graduate's readiness for project activity is the rational organization of course and diploma design to strengthen the motivation of higher education applicants for educational and cognitive and future professional activities, the development of systemic technological and technical thinking, and the creation of conditions for revealing creative, creative potential, forming skills for collective work, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Актуалізація мотивації в параметрах корпоративної соціальної відповідальності
    (2022) Березянко, Тамара Володимирівна; Нурієв, Емін Чингіз огли; Нурієв, Рамін Чингіз огли
  • Ескіз
    Документ
    The system of motivation at the enterprise - subject of foreign economic activity
    (2018) Chumak, Viktoriia; Tsypanova, Nataliia
    Мотивація - це сукупність об'єктивних і суб'єктивних факторів які змушують особу поводитися доцільно або належним чином. Основний зміст мотивації включає три ключові поняття: зусилля, організаційні завдання та індивідуальну потребу. Motivation is a combination of objective and subjective factors that cause an individual to behave expediently or in an appropriate manner. The main content of the motivation involves three key concepts: efforts, organizational tasks and individual need.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації персоналу малих підприємств в сучасних умовах
    (2022) Тимченко, Олександр Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання
    (2019) Онофрійчук, Оксана Сергіївна; Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Згідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання продуктивності праці на туристичних підприємствах
    (2015) Візерська, Марія Сергіївна; Бартош, Лариса Павлівна
    Підвищення продуктивності праці є важливою складовою частиною системи менеджменту будь-якого підприємства, адже це безпосередньо впливає на його фінансові результати. В сучасних умовах ринкової економіки праця людей орієнтована на отримання прибутку та власне збагачення, а не на отримання позитивного результату діяльності підприємства вцілому. Основне завдання стимулювання полягає у розробці ефективних інструментів впливу на персонал та зацікавленні його у праці задля задоволення потреб підприємства, а не тільки своїх власних. Такими інструментами є низка методів і способів підвищення продуктивності праці. --- Increasing labor productivity is an important part of the management system of any enterprise, since it directly affects its financial results. In today's conditions of a market economy, people's work is geared to profit and the enrichment itself, rather than a positive result of the enterprise's activity in the whole. The main task of the stimulus is to develop effective tools for influencing the staff and his interest in work in order to meet the needs of the enterprise, and not only their own. Such tools include a number of methods and ways to increase productivity.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні особливості формування мотивації до вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ
    (2019) Божок, Наталія Олексіївна
    У науковій праці проаналізовано визначення терміну «мотивація» з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто типи мотивації та їх вплив до стимулювання вивчення іноземної мови у студентів. Запропоновано ефективні стратегії та прийоми до підвищення вмотивованості юнаків до вивчення іноземної мови. In the scientific work the definition of the term “motivation” was analyzed from the point of view of domestic and foreign researchers. The main types of motivation and their affect on the students’ stimulation to foreign languages learning were also considered. Finally, the effective strategies and tactics to encourage students to learn foreign languages were recommended.
  • Ескіз
    Документ
    Foreign language learning: role of multimedia technologies for students’ motivation
    (2018) Nikitenko, Olga
    Швидка інтеграція України у світовий та європейський простір створює необхідність певних змін у сфері освіти, і особливо в галузі навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Під час засвоєння іноземної мови перед студентами виникає ряд проблем, однією з яких є відсутність мотивації при вивченні мови. Мотивація відіграє важливу роль у процесі вивчення мови. Быстрая интеграция Украины в мировое и европейское пространство создает потребность в определенных изменениях в сфере образования, особенно в области преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях. При освоении иностранного языка у студентов возникает ряд проблем, одна из которых - отсутствие мотивации в изучении языка. Мотивация играет важную роль в процессе изучения языка. The rapid integration of Ukraine into the world and European space creates the need for certain changes in the field of education, and especially in the field of teaching foreign languages at higher educational institutions. When mastering a foreign language students have a number of problems, one of which is a lack of motivation in language learning. Motivation plays a significant role in the process of learning a language.