Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні підходи до оцінки якості туристичного продукту(2012) Бузмакова, Катерина Анатоліївна; Басюк, Дарія ІванівнаПроблема забезпечення якості продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Однак показники якості, а також проблеми, пов'язані з випуском якісної продукції, специфічні для кожної галузі, в тому числі і для сфери туризму. The problem of providing quality products in today's world is universal. However, quality indicators and the problems associated with the production of quality products specific to each sector, including for tourism.Документ Розвиток винного туризму на Закарпатті(2012) Басюк, Дарія Іванівна; Скорченко, Оксана ВікторівнаВинний туризм у Закарпатті стає дедалі популярнішим серед туристів, свідченням цього є опитування експертів, проведенні у січні 2010 р. в м. Ужгороді. Доцільно розробляти нові маршрути пов’язані з винним туризмом, проводити винні фестивалі, готувати цікаві пропозиції для виходу на світовий ринок туристичних послуг. Wine tourism in our region is becoming more popular among tourists, is evidence of this survey experts held in January 2010 in the city. Uzhgorod. It is advisable to develop new routes related to wine tourism, wine festivals hold, prepare interesting proposals for the world market of tourist services.Документ Туристично-рекреаційний комплекс Криму(2014) Пітик, Анастасія Михайлівна; Басюк, Дарія ІванівнаКримський регіон, незважаючи на свій колосальний курортний і туристичний потенціал, займає дуже скромне місце на світовому ринку туристичних послуг. На долю півострова припадає менше половини відсотка від загального обсягу послуг, в той час як туризм, історія розвитку якого в Криму налічує більше 100 років, може і повинен стати пріоритетним напрямком в економіці регіону, як сфера міжнародного бізнесу. Crimean region, despite its enormous resort and tourist potential, is a very modest place in the global tourism market. The share accounted for less than half of the peninsula percentage of total services, while tourism, which in the history of Crimea has more than 100 years, can and should be given priority in the economy of the region as an area of international business.