Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 36
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформаційних систем в Україні
    (2018) Басюк, Дарія Іванівна; Шиляєв, Дмитро Юрійович
    Розглянуто особливості впровадження інформаційних технологій в туризмі. Features of introduction of information technologies in tourism are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології управління персоналом на туристичному підприємстві
    (2018) Корнелюк, М.; Басюк, Дарія Іванівна
    Розкриті сучасні технології управління персоналом туристичного підприємства. The modern technologies of personnel management of the travel company are revealed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування національних готельних мереж
    (2018) Басюк, Дарія Іванівна; Ковєшнікова, Д.
    Проаналізовані готельні мережі в Україні. Hotel chains in Ukraine have been analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери України
    (2015) Басюк, Дарія Іванівна
    Важливим показником розвитку туризму є формування мережі суб’єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7 % менше, ніж у попередньому періоді. Важливим показником розвитку туризму є формування мережі суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7% менше, ніж у попередньому періоді. An important indicator of tourism is creating a network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs. The network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs in 2014 was 3885 units, up 31.7% less than in the previous period.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні клінінгові технології у сучасних закладах готельно-ресторанного господарства
    (2012) Огороднійчук, Олена Юріївна; Басюк, Дарія Іванівна
    Зі зростанням популярності здорового способу життя та проблем навколишнього середовища багато інновацій, що стосуються клінінгу розробляють в сфері нового перспективного напрямку еко-клінінг. With the popularity of healthy lifestyles and environmental problems many innovations regarding cleaning in the area of developing a new perspective towards eco-cleaning.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до оцінки якості туристичного продукту
    (2012) Бузмакова, Катерина Анатоліївна; Басюк, Дарія Іванівна
    Проблема забезпечення якості продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Однак показники якості, а також проблеми, пов'язані з випуском якісної продукції, специфічні для кожної галузі, в тому числі і для сфери туризму. The problem of providing quality products in today's world is universal. However, quality indicators and the problems associated with the production of quality products specific to each sector, including for tourism.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток винного туризму на Закарпатті
    (2012) Басюк, Дарія Іванівна; Скорченко, Оксана Вікторівна
    Винний туризм у Закарпатті стає дедалі популярнішим серед туристів, свідченням цього є опитування експертів, проведенні у січні 2010 р. в м. Ужгороді. Доцільно розробляти нові маршрути пов’язані з винним туризмом, проводити винні фестивалі, готувати цікаві пропозиції для виходу на світовий ринок туристичних послуг. Wine tourism in our region is becoming more popular among tourists, is evidence of this survey experts held in January 2010 in the city. Uzhgorod. It is advisable to develop new routes related to wine tourism, wine festivals hold, prepare interesting proposals for the world market of tourist services.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження інноваційного веб-моніторингу на ринок готельно-ресторанного бізнесу
    (2015) Виноградова, Діана Сергіївна; Басюк, Дарія Іванівна
    Дана технологічна розробка дозволила контролювати співробітників та самостійно реєструвати моменти порушення, «побачивши», коли персонал працюватиме без рукавичок або головних уборів при обробці їжі, що в свою чергу дозволило адміністративному складу ресторанів мати правильне уявлення про рівень підготовки свого персоналу та визначити чи потребують вони в додатковому навчанні. This technological development has allowed staff to monitor and record the moments of self-abuse, "seeing" where staff work without gloves or hats in the processing of food, which in turn allowed the administrative staff of the restaurants have a correct idea of the level of training of its staff and determine whether they need to additional training.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації обслуговування в еко-готелях
    (2015) Кравченко, Антоніна Іванівна; Басюк, Дарія Іванівна
    Дана система еко-готелів не повністю автоматизована, графік економного використання енергії будується вручну, виходячи з зовнішніх умов. І це зовсім не потребує додаткового персоналу, тільки знань і досвіду. Слід відмітити, що економія була отримана, не дивлячись на підключення додаткового електро-споживчого обладнання. This eco-hotel is not fully automated schedule economical use of energy is built by hand based on external conditions. And it does not require additional personnel only knowledge and experience. Note that saving was obtained, despite the connection of additional electrical consumer equipment.
  • Ескіз
    Документ
    Використання системи «розумний будинок» для автоматизації управління готельними комплексами
    (2015) Бортницька, Мирослава Юріївна; Басюк, Дарія Іванівна
    Готельний бізнес розвивається шаленими темпами і є досить перспективним для інвестування. Але такі фактори як сезонність та нерівномірний потік туристів спричиняють простої номерів, витрати на утримання яких не завжди покриваються. До того ж, сучасні готелі являють собою комплекси з великою територією та інфраструктурою, для утримання якої необхідно сотні працівників. Це, в свою чергу, призводить до вагомого зменшення прибутку. Впоратись з такими негараздами допомагає встановлення автоматизованих системи управління «Розумний будинок», розроблених спеціально для готелів. Hotel business is developing a frantic pace and is very promising for investments. But factors such as seasonality and uneven flow of tourists cause simple rooms, maintenance costs are not always covered. In addition, modern hotel is a complex with a large territory and infrastructure, which is necessary for the maintenance of hundreds of employees. This, in turn, leads to considerable decrease in profits. To cope with the difficulties of helping installation of automated control systems "Smart House" designed specifically for hotels.