Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Необхідність використання елементів маркетингу в управлінні персоналом підприємства(2014) Грищенко, Діана Григорівна; Безпалько, Олена ВікторівнаСучасний розвиток світової економіки характеризується впрова-дженням все більш складних та диверсифікаційних способів виробництва як в технологічному так і в організаційному спектрі, надзвичайною інформаційною насиченістю. В таких умовах реалізація та ефективність кадрової активності, як і економічної активності взагалі, тісно пов'язана із використанням інноваційних підходів, в тому числі, ін-струментів маркетингу. The current global economy is characterized by introduction of increasingly sophisticated ways of diversification and production-ment in both technological and organizational spectrum, the extraordinary richness of information. In such circumstances, the implementation and effectiveness of HR activities, as well as the economic activity in general, is closely related to the use of innovative approaches, including in-marketing instruments.