Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Формування фінансової стратегії підприємств харчової промисловості із застосуванням SWOT-аналізу(2014) Бляшук, Світлана Григорівна; Климаш, Наталія ІванівнаВ умовах сьогодення для підприємств харчової промисловості одним із актуальних завдань є формування та утримання стійких позицій як на вітчизняному, так і на міжнародних ринках. Для досягнення цієї мети необхідно проводити постійний моніторинг усіх можливих зовнішніх загроз, а також урахувати всії можливі вигоди від завоювання нових сегментів ринку. In today's conditions for the food industry one of the urgent tasks is to create and maintain stable positions both in the domestic and international markets. To achieve this goal it is necessary to carry out continuous monitoring of all possible external threats, but also consider the possible benefits of everyone to gain new market segments.