Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність бізнесу
    (2014) Саухіна, Олена Віталіївна; Біла, Ірина Сергіївна
    Як відомо, бізнес існує в певному соціальному та політико-культурному середовищі й, звісно ж, не може ігнорувати інтереси суспільства, з якими зобов'язаний співвідносити власні інтереси. Більш того, оскільки стабільність розвитку суспільства є необхідною умовою стабільного розвитку підприємств, а отже, і ефективного їх функціонування, вони просто змушені розробляти й здійснювати заходи, що мають забезпечити стабільність. Таким чином, бізнес мусить бути соціально-відповідальним, і водночас соціальна відповідальність йому життєво необхідна. As you know, a business exists in a social, political and cultural environment and, of course, can not ignore the interests of society, which must relate their own interests. Moreover, since the stability of society is a prerequisite for sustainable development of enterprises, and hence their effective functioning, they just have to develop and implement measures to ensure stability. Thus, the business to be socially responsible, while social responsibility is vital to him.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні
    (2014) Біла, Ірина Сергіївна
    Після здобуття незалежності в Україні розпочалися процеси станов-лення та розвитку підприємницького сектору, як основи економічної системи ринкового типу. Визначальним чинником став теоретично не-обґрунтований і поверхневий курс проведення ринкових реформ із надмірним використанням ліберальних західних концепцій або ж над-мірним посиленням адміністративного державного регулювання та на-рощенням неефективної нормативно-правової бази. Процес формування прошарку підприємців в Україні здійснювався без поступового первіс-ного нагромадження капіталу, без тривалого розвитку підприємниць-ких навичок і послідовного формування підприємницької культури. After independence in Ukraine began the process is-tion and development of the business sector as the basis of the economic system of market type. The determining factor was theoretically grounded and surface course of market reforms with excessive use of liberal Western concepts or over-dimensional strengthening of the administrative state regulation and on-rotation inefficient regulatory framework. The formation of a layer of entrepreneurs in Ukraine carried out without gradual Purvis-tion of capital accumulation, without long development entrepreneurs-cal skills and consistent formation of entrepreneurial culture.