Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ «Ресторан майбутнього» - унікальна ідея для бізнесу(2013) Кравченко, Антоніна Іванівна; Влодарчик, Тетяна Вікторівна«Ресторан майбутнього» - це сукупність інноваційних технологій та власних креативних думок, за допомогою яких можна створити нове, нетрадиційне, цікаве й популярне місце для відпочинку. "Restaurant of the Future" - a combination of innovative technologies and their creative ideas, with which you can create a new, unconventional, interesting and popular place for recreation.Документ Аромотехнології у готельно-ресторанному бізнесі(2015) Попенко, Віола Олегівна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаЗ кожними роками та десятиліттями людство показує своє прагнення до розвитку. На межі XX-XXI століть суспільство вступило в інноваційну добу, яка характеризується швидким зростанням змін у всіх сферах суспільного життя. Як всім відомо основними причинами вивчення та введення інновацій у підприємствах готельно-ресторанного господарства є: представлення унікальних послуг, посилення конкурентної боротьби та намагання одержати на ринку конкурентні переваги та максимізувати прибуток; зростання попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства та швидке вирішення проблем, що можуть виникнути на підприємстві . With every years and decades humanity shows its commitment to development. At the turn of XX-XXI centuries, society has entered into an innovative day, which is characterized by rapid growth changes in all spheres of public life. As we all know the main reasons for studying and innovation in the business of hotel and restaurant management are presenting unique services, increased competition and efforts to obtain a competitive advantage in the market and maximize profits; increased consumer demand; providing enterprise prestige and quick solutions to problems that may arise in the enterprise.Документ Перспективи використання новітніх методів організації готельних послуг(2014) Скрип, Т. Т.; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаЕфективне функціонування будь-якої організації, що спеціалізується на наданні послуг, насамперед, визначається ступенем розвитку її інформаційних послуг. Тому на сучасному етапі розвитку вітчизняного готельного господарства доцільно розглянути та вдосконалити ці аспекти у закладах розміщення. The effective functioning of any organization that specializes in providing services primarily determined by the degree of its information services. Therefore, at the present stage of development of the domestic hotel industry and improve appropriate to consider these aspects in accommodation facilities.