Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу(2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.Документ Теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування(2001) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові плану маркетингу як результату стратегічного маркетингового планування. Were considered components of the marketing plan how the result of strategic marketing planning.