Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України
    (2021) Кузьмінський, Сергій Васильович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що з урахуванням умов ринково-економічної трансформації та глобалізації торгівельних відносин, привертає до себе проблема оперативного та дієвого управління галуззю харчової промисловості. Наголошено, що в науковій літературі існує багато визначень поняття «стратегія розвитку підприємства». Обґрунтовано, що передумовою ефективної реалізації стратегії розвитку компанії є інноваційно-технологічне спрямування діяльності. В свою чергу, результатом реалізації стратегії є досягнення певних, заздалегідь визначених економічних наслідків – збільшення рівня дохідності та конкурентоспроможності. Розглянуто головні детермінанти недостатнього рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємств відповідної галузі. It is proved that taking into account the conditions of market and economic transformation and globalization of trade relations, the problem of operative and effective management of the food industry attracts. It is emphasized that in the scientific literature there are many definitions of "enterprise development strategy". It is substantiated that the precondition for effective implementation of the company's development strategy is the innovation and technological direction of activity. In turn, the result of the strategy is the achievement of certain, predetermined economic consequences - increasing the level of profitability and competitiveness. The main determinants of insufficient level of profitability and competitiveness of enterprises in the industry are considered.