Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток краєзнавства у закладах вищої освіти в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.(2023) Левицька, Надія МиколаївнаУ статті висвітлюється активна участь закладів вищої освіти в поширенні краєзнавства в Україні. Визначено важливу роль професорсько-викладацького складу та студентів в організації та діяльності наукових історико-етнографічних, історико-філологічні гуртків, започаткуванні українознавчих дисциплін та кафедр у вишах України. Досліджується роль видатних педагогів В. Антоновича, М. Грушевського, Д. Багалія, М. Костомароав, О. Потебні, М. Сумцова та інших у сприянні поширення краєзнавства. The article highlights the active participation of higher education institutions in the spread of regional studies in Ukraine. The important role of professors and teaching staff and students in the organization and activity of scientific historical-ethnographic, historical-philological circles, the initiation of Ukrainian studies disciplines and departments in universities of Ukraine was determined. The role of outstanding teachers V. Antonovych, M. Hrushevskyi, D. Bagaliya, M. Kostomarow, O. Potebny, M. Sumtsov and others in promoting the spread of local history is studied.Документ Забезпечення університетів України навчально-методичною літературою (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)(2021) Левицька, Надія МиколаївнаНа основі архівних джерел і літератури аналізується забезпечення університетів України навчально-методичною літературою. Подається класифікація елементів навчально-методичного забезпечення, шляхи та методи їх підготовки.Документ Регіональна політика царського уряду в галузі вищої гуманітарної освіти (Наддніпрянщина ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.)(2018) Левицька, Надія МиколаївнаУ статті досліджено регіональну політику царського уряду в галузі вищої гуманітарної освіти (Наддніпрянщина ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). Констатовано, що вона була спрямована на досягнення головної мети царизму в освітянській політиці – подальшого посилення адміністративного впливу на управління університетами та іншими гуманітарними вищими навчальними закладами, контролю над навчальним процесом та методами викладання у них, встановлення дисциплінарного порядку і формування законослухняного студента за допомогою поліцейського контролю. The article investigates the regional policy of the tsarist government in the field of higher humanitarian education (Naddniprianschina II half of the nineteenth - early twentieth century.). It was stated that it was aimed at achieving the main goal of tsarism in educational policy - further strengthening of administrative influence on the management of universities and other humanitarian higher educational institutions, control over the educational process and methods of teaching them, establishing disciplinary order and formation of a law-abiding student with the help of police control.