Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інтелектуальний потенціал - складова розвитку конкурентоспроможності підприємства(2014) Якимович, Альона; Литвинюк, Ольга ПетрівнаЕфективний менеджмент сучасного підприємства, в основі якого лежить процес створення та максимізації вартості для власників та інших стейкхолдерів, передбачає, в першу чергу, управління потенціалом підприємства. В умовах ринкової економіки основним джерелом успіху стає сукупність можливостей та ресурсів, які має підприємство, тобто так званий інтелектуальний потенціал. Effective management of modern enterprises, which is based on the process of creating and maximizing value for owners and other stakeholders, provides primarily management potential business. In a market economy the main source of success is a set of capabilities and resources of the company, ie the so-called intellectual potential.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємств з позиції системного підходу(2014) Костриця, Олександр Володимирович; Литвинюк, Ольга ПетрівнаПідприємство є основною ланкою всієї економіки, а також рушійною силою створення потрібної суспільству продукції та надання необхідних послуг. У сучасних умовах господарювання, що передбачає самостійність підприємств у питаннях виробничо господарської діяльності, для більшості з них актуальною стає проблема забезпечення конкурентоспроможності. Enterprise is the main link of the whole economy and the driving force behind the creation of the necessary public goods and the provision of necessary services. In the current economic conditions, providing independent businesses in matters of industrial and economic activity for most of them urgent problem of competitiveness.Документ Фактори формування конкурентоспроможності підприємства(2014) Іванова, Жанна Ігорівна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаУмовою розвитку ринкової економіки є створення конкурентного середовища та організація взаємодії суб'єктів, які конкурують між собою у сфері виробництва і просування на ринок товарів та послуг. Конкуренція виступає причиною виникнення одних підприємств і галузей, а також зникнення інших. Проте, для отримання конкурентних переваг у галузі, підприємству необхідно дослідити та визначити фактори, що впливають на підвищення його конкурентоспроможності. The development of market economy is a competitive environment and the interaction of competing with each other in the production and market promotion of products and services. Competition serves the cause of some businesses and industries, and the disappearance of others. However, to obtain a competitive advantage in the industry, the company needs to investigate and identify the factors that influence the increase of its competitiveness.