Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка програми просування товарів на ринок(2014) Шевцова, Анна Віталіївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаУкраїнський ринок товарів та послуг достатньо насичений у найрізноманітніших сферах, видах та цінових категоріях. Увійти на ринок та переконати споживачів у якості товару та втримати пріоритетні позиції для виробника стає все складніше. В сучасних умовах функціонування підприємств, сучасний маркетинг вимагає набагато більше, ніж створити товар, що задовольняє потреби клієнта. Тому просування відіграє ключову роль, так як від нього залежить доцільність удосконалювання старих і створення нових товарів. Ukrainian market of goods and services rather rich in a variety of fields, types and price categories. Sign in market and convince consumers of product quality and maintain priority position for the manufacturer is becoming more difficult. In modern terms the operation of enterprises, modern marketing requires much more than create a product that meets customer needs. Therefore, promotion plays a key role, as it determines the feasibility of improving the old and new products.Документ Інноваційний розвиток підприємства(2014) Рибачок, Олена Миколаївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаІнноваційний шлях розвитку підприємства, що орієнтується на довгострокову перспективу, відповідає реаліям «нової економіки». В економічній літературі термін «інновація» інтерпретується як перетворення потенційного науково-технічного прогресу в реальний, який втілюється в нових продуктах і технологіях. Інноваційний продукт характеризується вищим технологічним рівнем, новими споживчими якостями товару або послуги порівняно з попереднім продуктом. Innovative development company that focuses on the long term, responding to the realities of the "new economy". In the economic literature, the term "innovation" is interpreted as a potential transformation of scientific and technological progress in the real, which is embodied in new products and technologies. Innovative product is characterized by higher technological level, new consumer qualities of the goods or services compared to the previous product.Документ Інтелектуальний потенціал - складова розвитку конкурентоспроможності підприємства(2014) Якимович, Альона; Литвинюк, Ольга ПетрівнаЕфективний менеджмент сучасного підприємства, в основі якого лежить процес створення та максимізації вартості для власників та інших стейкхолдерів, передбачає, в першу чергу, управління потенціалом підприємства. В умовах ринкової економіки основним джерелом успіху стає сукупність можливостей та ресурсів, які має підприємство, тобто так званий інтелектуальний потенціал. Effective management of modern enterprises, which is based on the process of creating and maximizing value for owners and other stakeholders, provides primarily management potential business. In a market economy the main source of success is a set of capabilities and resources of the company, ie the so-called intellectual potential.Документ Особливості управління прибутком підприємства в сучасних умовах(2014) Моршна, Олег; Литвинюк, Ольга ПетрівнаОбсяготриманого прибутку має досить велике значення в діяльності підприємства. Величина прибутку впливає на формування його фінансових ресурсів: збільшення ринкової вартості; ефективність виробничої діяльності підприємства сприяє економічному розвитку держави. Оптимальне управління структурою прибутку допомагає підприємству запобігти банкрутству, сприяє перспективам виходу на міжнародні ринки. Тому, проблема управління прибутком підприємства набуває усе більшого значення, оскільки саме тут концентрується ефект усієї господарської діяльності кожного підприємства. Obsyahotrymanoho income is quite important in the enterprise. The value of income affects the formation of his funds: increase in market value; efficiency of production activity contributes to economic development. Optimal control structure of profit helps businesses avoid bankruptcy helps perspectives on international markets. Therefore, the problem of profit management company becoming more and more important since it is the effect of concentrating all economic activities of each enterprise.