Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Управління грошовими потоками корпорації
    (2014) Кобилинська, Аліна Юріївна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Господарська діяльність будь-якої корпорації нерозривно пов'язана з рухом коштів. Грошовий потік корпорації відображає її грошові відносини як внутрішнього, так і зовнішнього характеру. Кожна господарська операція супроводжується або надходженням, або витратою коштів. Кошти обслуговують практично всі аспекти операційної, інвестиційної і фінансової діяльності. Economic activities of any corporation is inextricably linked to the movement of funds. Cash flow corporations reflects its monetary relations both internal and external. Each business transaction is accompanied by or revenues or costs. Funds served by almost all aspects of operating, investing and financing activities.
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємств з позиції системного підходу
    (2014) Костриця, Олександр Володимирович; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Підприємство є основною ланкою всієї економіки, а також рушійною силою створення потрібної суспільству продукції та надання необхідних послуг. У сучасних умовах господарювання, що передбачає самостійність підприємств у питаннях виробничо господарської діяльності, для більшості з них актуальною стає проблема забезпечення конкурентоспроможності. Enterprise is the main link of the whole economy and the driving force behind the creation of the necessary public goods and the provision of necessary services. In the current economic conditions, providing independent businesses in matters of industrial and economic activity for most of them urgent problem of competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність та етика в сучасному менеджменті
    (2014) Савчук, Ірина Василівна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    На сьогодні керівник не може самостійно вирішувати проблеми, що виникають в управлінні. їх дуже багато і всі вони відрізняються одна від одної, але директор не має достатньої кількості знань, досвіду та часу для їх повного вирішення. В даний час на ринку існує безліч організацій в яких рівень обслуговування клієнтів не на найвищому рівні, проте є й такі, що при спілкуванні дотримуються поведінкових правил етикету. Так як і дотримання правил етикету є важливим соціальна відповідальність менеджерів перед суспільством. Today the head alone can not solve the problems that arise in management. a lot of them and they are all different from each other, but the director does not have enough knowledge, experience and time to be fully addressed. Currently on the market there are many organizations where customer service is not at the highest level, but there are those that adhere to when communicating behavioral rules of etiquette. Since compliance with the rules and etiquette is an important social responsibilities of managers to society.
  • Ескіз
    Документ
    Роль контролінгу в економічному управлінні підприємством
    (2014) Білоконь, Дар'я Сергіївна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Одним з напрямків теорії і практики обліку, контролю і аналізу господарської діяльності підприємства є контролінг. В сучасних умовах господарювання інтерес до нього проявляється у все більшій мірі. Система контролінгу є новою концепцєю інформації і управління, яку можна визначити як обліково-аналітичну систему, що реалізує синтез елементів обліку, контролю, планування. Вона забезпечує як оперативне, так і стратегічне управління процесом досягнення цілей і результатів діяльності підприємства. One aspect of the theory and practice of accounting, control and analysis of business activity is controlling. In the current economic conditions, interest in him appears increasingly. Controlling system is new concepts and information management, which can be defined as analytical accounting system that implements the synthesis of elements of accounting, control, planning. It provides both operational and strategic management process to achieve the objectives and results of the company.