Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка програми просування товарів на ринок(2014) Шевцова, Анна Віталіївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаУкраїнський ринок товарів та послуг достатньо насичений у найрізноманітніших сферах, видах та цінових категоріях. Увійти на ринок та переконати споживачів у якості товару та втримати пріоритетні позиції для виробника стає все складніше. В сучасних умовах функціонування підприємств, сучасний маркетинг вимагає набагато більше, ніж створити товар, що задовольняє потреби клієнта. Тому просування відіграє ключову роль, так як від нього залежить доцільність удосконалювання старих і створення нових товарів. Ukrainian market of goods and services rather rich in a variety of fields, types and price categories. Sign in market and convince consumers of product quality and maintain priority position for the manufacturer is becoming more difficult. In modern terms the operation of enterprises, modern marketing requires much more than create a product that meets customer needs. Therefore, promotion plays a key role, as it determines the feasibility of improving the old and new products.Документ Особливості розвитку міжнародного менеджменту в Україні(2014) Сазонова, Анастасія Олександрівна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаПроцеси глобалізації та міжнародного співробітництва на всіх рівнях обумовлюють розвиток будь-якої країни у сучасному світі. Завдяки переходу більшості постіндустріальних країн до відкритої економіки, розвитку народного підприємництва розвивалася й інтернаціоналізація управління. Тому, виникло багато питань щодо управлінської теорії та практики. Globalization and international cooperation at all levels cause the development of any country in the world today. Due to the transition to post-industrial countries most open economy, development of the business developed and internationalization of management. Therefore, there are many issues on management theory and practice.Документ Інноваційний розвиток підприємства(2014) Рибачок, Олена Миколаївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаІнноваційний шлях розвитку підприємства, що орієнтується на довгострокову перспективу, відповідає реаліям «нової економіки». В економічній літературі термін «інновація» інтерпретується як перетворення потенційного науково-технічного прогресу в реальний, який втілюється в нових продуктах і технологіях. Інноваційний продукт характеризується вищим технологічним рівнем, новими споживчими якостями товару або послуги порівняно з попереднім продуктом. Innovative development company that focuses on the long term, responding to the realities of the "new economy". In the economic literature, the term "innovation" is interpreted as a potential transformation of scientific and technological progress in the real, which is embodied in new products and technologies. Innovative product is characterized by higher technological level, new consumer qualities of the goods or services compared to the previous product.Документ Інтелектуальний потенціал - складова розвитку конкурентоспроможності підприємства(2014) Якимович, Альона; Литвинюк, Ольга ПетрівнаЕфективний менеджмент сучасного підприємства, в основі якого лежить процес створення та максимізації вартості для власників та інших стейкхолдерів, передбачає, в першу чергу, управління потенціалом підприємства. В умовах ринкової економіки основним джерелом успіху стає сукупність можливостей та ресурсів, які має підприємство, тобто так званий інтелектуальний потенціал. Effective management of modern enterprises, which is based on the process of creating and maximizing value for owners and other stakeholders, provides primarily management potential business. In a market economy the main source of success is a set of capabilities and resources of the company, ie the so-called intellectual potential.Документ Високоефективна співпраця керівника з неформальними лідерами колективу(2014) Закорська, Ксенія Юріївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаСьогодні неформальні стосунки в колективі доцільно розглядати в якості своєрідного інструменту управління, оскільки вони сприяють збільшенню прихильності співробітників до організації і впливають на показники ефективності компанії. Будучи майбутніми керівниками, і, досліджуючи що саме впливає на результати діяльності організації, доцільно звернути увагу на міжособистісні відносини в колективі та взаємодію керівника з лідерами-організаторами неформального характеру. Today, informal relations in the team should be considered as a kind of management tool because they help to increase employee commitment to the organization and affect the performance of the company. As future leaders, and examining what influences the performance of the organization, it is advisable to pay attention to interpersonal relationships in a team and interact with leaders head-organized informal.Документ Діагностика ймовірності виникнення банкрутства в Україні(2014) Топорова, Анастасія Андріївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаУ ринковій економіці банкрутство підприємств - нормальне явище. Із кожних 100 новостворених підприємств на ринку залишається від 20 до 30. Проте, через недосконале законодавство, брак належного теоретико-методичного забезпечення санації, дефіцит кваліфікованого в цих питаннях фінансового менеджменту, багато із потенційно життєздатних підприємств України, стають потенційними банкрутами. У зв'язку з цим дослідження теми про фінансову санацію та банкрутство підприємства стає надзвичайно актуальним. In a market economy bankruptcy - normal. Of every 100 new businesses in the market is between 20 and 30. However, due to imperfect legislation, lack of proper theoretical methods of sanitation, shortage of skilled in these matters of financial management, many potentially viable enterprises Ukraine become viable. In this regard, the research topics of financial reorganization and bankruptcy is extremely important.Документ Самоменеджмент - мистецтво організовування власної діяльності(2014) Ковтун, Олена М.; Литвинюк, Ольга ПетрівнаНаш світ динамічний та непередбачуваний. Все змінюється з шаленою швидкістю, тому бути в центрі подій - важка щоденна робота. Успіх кар'єри багато в чому залежить як від обсягів виконаної роботи, так і від її якості. Для менеджера, як для керівника, це особливо важливо, оскільки він відповідає не тільки за себе, але й за людей. Зважаючи на це, доцільно приділяти значну увагу самоменеджменту -мистецтву організовування власної діяльності. Наш мир динамичный и непредсказуемый.Документ Управління грошовими потоками корпорації(2014) Кобилинська, Аліна Юріївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаГосподарська діяльність будь-якої корпорації нерозривно пов'язана з рухом коштів. Грошовий потік корпорації відображає її грошові відносини як внутрішнього, так і зовнішнього характеру. Кожна господарська операція супроводжується або надходженням, або витратою коштів. Кошти обслуговують практично всі аспекти операційної, інвестиційної і фінансової діяльності. Economic activities of any corporation is inextricably linked to the movement of funds. Cash flow corporations reflects its monetary relations both internal and external. Each business transaction is accompanied by or revenues or costs. Funds served by almost all aspects of operating, investing and financing activities.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємств з позиції системного підходу(2014) Костриця, Олександр Володимирович; Литвинюк, Ольга ПетрівнаПідприємство є основною ланкою всієї економіки, а також рушійною силою створення потрібної суспільству продукції та надання необхідних послуг. У сучасних умовах господарювання, що передбачає самостійність підприємств у питаннях виробничо господарської діяльності, для більшості з них актуальною стає проблема забезпечення конкурентоспроможності. Enterprise is the main link of the whole economy and the driving force behind the creation of the necessary public goods and the provision of necessary services. In the current economic conditions, providing independent businesses in matters of industrial and economic activity for most of them urgent problem of competitiveness.Документ Соціальна відповідальність та етика в сучасному менеджменті(2014) Савчук, Ірина Василівна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаНа сьогодні керівник не може самостійно вирішувати проблеми, що виникають в управлінні. їх дуже багато і всі вони відрізняються одна від одної, але директор не має достатньої кількості знань, досвіду та часу для їх повного вирішення. В даний час на ринку існує безліч організацій в яких рівень обслуговування клієнтів не на найвищому рівні, проте є й такі, що при спілкуванні дотримуються поведінкових правил етикету. Так як і дотримання правил етикету є важливим соціальна відповідальність менеджерів перед суспільством. Today the head alone can not solve the problems that arise in management. a lot of them and they are all different from each other, but the director does not have enough knowledge, experience and time to be fully addressed. Currently on the market there are many organizations where customer service is not at the highest level, but there are those that adhere to when communicating behavioral rules of etiquette. Since compliance with the rules and etiquette is an important social responsibilities of managers to society.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »