Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія ОлександрівнаСтаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.Документ Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша»(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Пінаєва, Алісія СергіївнаСтаття присвячена дослідженню ключових елементів фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша». Систематизовано відомості про функції фірмового стилю та розглянуто класифікації його складових. Визначено, що логотип і якісно розроблена система ілюстрацій у комплексі дозволяють бренду ефективно комунікувати як з покупцем (дорослими), так і з кінцевим споживачем (дітьми), а система іконок та інших графічних комплексів дозволяє доносити інформацію про властивості продукції, про особливості її вживання і про вікові обмеження використання товарів. The article is devoted to the study of corporate identity key elements of the baby food brand "Agusha". Information on the functions of corporate style is systematized and classifications of its components are considered. It is determined that the logo and well-designed system of illustrations in the complex allow the brand to communicate effectively with both the buyer (adults) and the end user (children), and the system of icons and other graphic elements allows to convey information about product properties, particularities of its use and restrictions on the use of goods.Документ Семантичний аналіз реалізованих за кордоном зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Король, Вероніка ВалентинівнаУ науковій статті проведений семантичний аналіз трьох реалізованих зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття за кордоном. Визначені повідомлення, використані у рекламі. Визначені та проінтерпретовані знаки, використані у рекламних зразках. Визначені вдалі механізми впливу, задіяні у досліджуваних рекламних зверненнях. Надані рекомендації для рекламних кампаній на підтримку сортування сміття, які будуть створюватись в Україні в майбутньому. In the scientific article, the semantic analysis of three realized samples of public service announcement campaigns in support of garbage sorting abroad is carried out. Messages used in such communication are identified. The authors also identified and interpreted signs used in the samples. Successful mechanisms of influence involved in the researched PSAs are studied. Recommendations are provided for PSAs campaigns to support garbage sorting that will be created in Ukraine in the future.Документ Особливості соціальної реклами проти забруднення водоймищ побутовими відходами(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Ярошенко, Оксана АндріївнаСтаття присвячена семантичному аналізу соціальної реклами проти забруднення водоймищ та виокремленню успішних факторів розробки соціальної реклами проти водного забруднення. Задля цього були проаналізовані зразки зарубіжної та вітчизняної реклами проти забруднення водного середовища. На базі аналізу зразків реклами були сформовані принципи створення соціальної реклами проти забруднення головної річки України − Дніпро. The article is devoted to the semantic analysis of public service announcements against water pollution and the identification of successful factors in the development of PSAs against water pollution. For this purpose, samples of foreign and domestic PSAs against water pollution were analysed. Based on the analysis of advertising samples the principles of creation of PSAs against pollution of the main river of Ukraine (Dnieper) were formulated.Документ Роль фірмового стилю у просуванні освітніх послуг (на прикладі приватних шкіл вивчення іноземної мови)(2020) Манич, Наталія Євгенівна; Галенко, Катерина ОлегівнаУ статті наведені результати порівняння фірмового стилю приватних мережевих шкіл англійської мови, представлених на ринку освітніх послуг в Києві, узагальнено поняття фірмового стилю та його функцій. Встановлено, що фірмовий стиль є важливим у веденні бізнесу та залучення нових споживачів при наданні послуги. На конкретних прикладах було проаналізовано фірмовий стиль та були надані варіанти покращення фірмового стилю. The article presents the results of comparing the corporate identity of private online English language schools represented on the market of educational services in Kyiv; the authors also describe the concept of corporate identity and its functions. It has been found out that corporate style is important in doing business and attracting new customers in the provision of services. Corporate identity was analysed on some specific examples and options for improving of corporate identity were provided.