Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Переваги використання інформаційних технологій навчання при вивченні іноземних мов
    (2015) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля Олексіївна
    В сучасному освітньому просторі інформатизація навчального процесу є обов’язковим та невід’ємним явищем. Саме успішне та якісне використання інформаційних технологій може бути запорукою ефективного втілення всіх новітніх методик та підходів до організації навчання. In today's educational environment of informatization of educational process is mandatory and integral phenomenon. It was successful and good use of information technology may be the key to effective implementation of the latest techniques and approaches to learning.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання мультимедійних технологій при вивченні іноземних мов
    (2015) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена Миколаївна
    Питання використання мультимедійних технологій посідає одне із визначних місць у сучасному навчанні. Тому, застосування мультимедійних технологій для навчання мови вже розглядалося різними вченими. The use of multimedia technology is one of the points of interest in the present study. Therefore, the use of multimedia technologies for language learning are considered by various scholars.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання професійно-орієнтованого читання
    (2013) Михайлова, Неля Олексіївна
    У немовних ВНЗ дуже важливу роль відіграє формування та контроль мовленнєвої компетенції студентів у читанні іншомовних професійно орієнтованих текстів. В даній статті ми спробували розкрити особливості принципу автентичності та інтерактивності, що є основними принципами формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання професійно - орієнтованого читання в немовному вузі. In the non-language schools formation and control of students’ speech competence plays a very important role in reading foreign language professionally-oriented texts. In this article we have tried to reveal the peculiarities of authenticity principle and interactivity one, which are the basic principles for the formation of foreign language communicative competence in vocational training - focused reading in language high school.