Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація концепцій політики ціноутворення в готельній індустрії
    (2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр Володимирович
    Питання визначення та встановлення ціни на готельні послуги є надзвичайно важливим. Від вірного ціноутворення залежить економічна ефективність діяльності готелю, рівень його прибутковості та конкурентоспроможності. Вибір вірної політики ціноутворення і як наслідок цінової стратегії готельного підприємства обумовлює актуальність теми дослідження. The question of determining and setting the price for hotel services is extremely important. The economic efficiency of the hotel, the level of its profitability and competitiveness depends on the correct pricing. The choice of the right pricing policy and, as a consequence, the price strategy of the hotel enterprise determines the relevance of the research topic.
  • Ескіз
    Документ
    Значимість реклами в готельній індустрії
    (2021) Романюк, Ангеліна Василівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Все зростаюча конкуренція на світовому ринку готельних послуг посилює актуальність просування готельного продукту на ринок. Сьогодні загальна комунікаційна політика та проблеми розробки рекламної стратегії готелів та готельних мереж є дуже важливими питаннями для готелів. Реклама є найважливішим інструментом маркетингової політики компанії, яка просуває готельні послуги та товари на ринки. Це безпосередньо впливає на формування попиту на ринку. Тому, дослідження реклами готелів є актуальним питанням.The ever-increasing competition in the global hotel services market enhances the relevance of product promotion on the market. Today, the general communication policy and the problems of developing an advertising strategy for hotels and hotel chains are very important issues for hotels. Advertising is the most important tool in the marketing policy of a company that promotes hotel services and products to the markets. This directly affects the formation of demand in the market. Therefore, the study of hotel advertising is a pressing issue.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризове управління підприємством готельного господарства в сучасних умовах господарювання
    (2019) Радько, Ігор Станіславович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Досліджено антикризове управління підприємством готельного господарства в сучасних умовах господарювання.