Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Інвестиції в туризмі(2018) Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРозкриті питання інвестицій в туризмі. Проаналізована надходження інвестицій в регіони України. Issues of investment in tourism are solved. The inflow of investments into the regions of Ukraine is analyzed.Документ Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств(2018) Михайленко, М.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРозкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах. Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.Документ Управління адаптацією персоналом на підприємствах туристичної сфери(2018) Слюсар, Марія Олегівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізовано адаптаційні програми для нових працівників на туристичному підприємстві. The adaptation programs by new personnel at travel company are analyzed.Документ Маркетингова цінова політика підприємств туризму(2018) Наумейко, А.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаДосліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.Документ Удосконалення сучасних технологій управління персоналом на туристичному підприємстві(2018) Назарко, Олена Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізована сучасна практика управління персоналом на туристичному підприємстві. The modern practice of personnel management at the the travel company is analyzed.Документ Вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста(2018) Вольхіна, Тетяна Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізовано вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста. The influence of fast food on the body of a modern tourist has been analyzed.Документ Поведінка споживача на ринку туристських послуг(2015) Гембець, Алла Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРішення зробити покупку - це багатоступінчастий процес. На стадії оцінки споживачем варіантів покупки встановлюється рейтинг товару або послуги серед тих, з яких належить зробити вибір, і формується намір придбати той товар/послугу, якому віддається перевага. Маркетинг не закінчується купівлею споживачем товару/послуги, так як після покупки споживач може відчувати задоволення або невдоволення, і ця «післякупівельна» поведінка представляє великий інтерес для маркетологів. The decision to make a purchase - a multi-step process. At the evaluation stage consumer purchase options installed rating of goods or services among those which choose to do, and is formed to buy a product / service preferred. Marketing does not end with the purchase of consumer goods / services because after buying consumer can feel pleasure or displeasure, and this "pislyakupivelna" behavior is of great interest to marketers.