Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиції в туризмі
    (2018) Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Розкриті питання інвестицій в туризмі. Проаналізована надходження інвестицій в регіони України. Issues of investment in tourism are solved. The inflow of investments into the regions of Ukraine is analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
    (2018) Михайленко, М.; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Розкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах. Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.
  • Ескіз
    Документ
    Управління адаптацією персоналом на підприємствах туристичної сфери
    (2018) Слюсар, Марія Олегівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Проаналізовано адаптаційні програми для нових працівників на туристичному підприємстві. The adaptation programs by new personnel at travel company are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова цінова політика підприємств туризму
    (2018) Наумейко, А.; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Досліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення сучасних технологій управління персоналом на туристичному підприємстві
    (2018) Назарко, Олена Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Проаналізована сучасна практика управління персоналом на туристичному підприємстві. The modern practice of personnel management at the the travel company is analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста
    (2018) Вольхіна, Тетяна Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Проаналізовано вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста. The influence of fast food on the body of a modern tourist has been analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Поведінка споживача на ринку туристських послуг
    (2015) Гембець, Алла Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Рішення зробити покупку - це багатоступінчастий процес. На стадії оцінки споживачем варіантів покупки встановлюється рейтинг товару або послуги серед тих, з яких належить зробити вибір, і формується намір придбати той товар/послугу, якому віддається перевага. Маркетинг не закінчується купівлею споживачем товару/послуги, так як після покупки споживач може відчувати задоволення або невдоволення, і ця «післякупівельна» поведінка представляє великий інтерес для маркетологів. The decision to make a purchase - a multi-step process. At the evaluation stage consumer purchase options installed rating of goods or services among those which choose to do, and is formed to buy a product / service preferred. Marketing does not end with the purchase of consumer goods / services because after buying consumer can feel pleasure or displeasure, and this "pislyakupivelna" behavior is of great interest to marketers.