Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Інвестиції в туризмі(2018) Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРозкриті питання інвестицій в туризмі. Проаналізована надходження інвестицій в регіони України. Issues of investment in tourism are solved. The inflow of investments into the regions of Ukraine is analyzed.Документ Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств(2018) Михайленко, М.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРозкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах. Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.Документ Управління адаптацією персоналом на підприємствах туристичної сфери(2018) Слюсар, Марія Олегівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізовано адаптаційні програми для нових працівників на туристичному підприємстві. The adaptation programs by new personnel at travel company are analyzed.Документ Маркетингова цінова політика підприємств туризму(2018) Наумейко, А.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаДосліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.Документ Удосконалення сучасних технологій управління персоналом на туристичному підприємстві(2018) Назарко, Олена Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізована сучасна практика управління персоналом на туристичному підприємстві. The modern practice of personnel management at the the travel company is analyzed.Документ Вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста(2018) Вольхіна, Тетяна Олександрівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаПроаналізовано вплив фаст-фуду на організм сучасного туриста. The influence of fast food on the body of a modern tourist has been analyzed.Документ Застосування автоматизованої системи при зміні простирадл у готелях(2015) Скорченко, Оксана Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаУ будь-якому бізнесі дуже велика частина грошей йде на оплату людської праці. Тому підприємства всіх галузей намагаються виконувати технологічні процеси за допомогою машин і апаратів. Економічно вигідно є така структура підприємства в якій людина виконує контроль та аналіз техніки. Виходячи з цього Генрі Форд прийшов до висновку встановити конвеєр на своєму виробництві. І якщо просто вийти на вулицю і подивитися навкруги видно, що там де тільки можна людську працю замінити на автоматизовану її обов’язково замінюють. На увазі маються: автомати для виготовлення кави, автомати для купівлі жетона в метро, автомати для здійснення платежу за мобільний зв’язок. Прикладів безліч, з’являється питання як автоматизацію можна впровадити в готельне господарство?Документ Поведінка споживача на ринку туристських послуг(2015) Гембець, Алла Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРішення зробити покупку - це багатоступінчастий процес. На стадії оцінки споживачем варіантів покупки встановлюється рейтинг товару або послуги серед тих, з яких належить зробити вибір, і формується намір придбати той товар/послугу, якому віддається перевага. Маркетинг не закінчується купівлею споживачем товару/послуги, так як після покупки споживач може відчувати задоволення або невдоволення, і ця «післякупівельна» поведінка представляє великий інтерес для маркетологів. The decision to make a purchase - a multi-step process. At the evaluation stage consumer purchase options installed rating of goods or services among those which choose to do, and is formed to buy a product / service preferred. Marketing does not end with the purchase of consumer goods / services because after buying consumer can feel pleasure or displeasure, and this "pislyakupivelna" behavior is of great interest to marketers.Документ Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом використання конкурентних стратегій(2015) Яценко, Б.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаУ наш час розвиток готельної індустрії спричинює виникнення різних типів конкуренції серед готелів. Але конкуренція готелів залежить також від типу і класу готелю. Так наприклад не будуть мати конкуренції між собою готелі бізнес-класу і однозіркові готелі або не може бути конкуренції між флотелем та кемпінгом і т.п. Nowadays, the development of the hotel industry causes appearance of different types of competition among hotels. But competition hotel depends on the type and class of hotel. For example will have a competition between business-class hotels and odnozirkovi or may not be competition between Floatel and camping etc.Документ Сучасна практика ціноутворення на ринку готельних послуг(2015) Цегольник, Зоряна Ігорівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаОстанніми роками в Україні, яка має значний рекреаційний потенціал, спостерігається підвищений інтерес учених та спеціалістів до проблем розвитку готельного господарства як високорентабельної галузі економіки та важливого засобу культурного розвитку громадян. Формування тарифів (вартості проживання) на готельні номери (місця), послуги - один із важливих напрямків діяльності менеджменту готелю, що визначає ефективність його функціонування на ринку послуг гостинності. In recent years in Ukraine, which has significant recreational potential, an increased interest of scientists and specialists in the problems of the hotel industry as a highly profitable sector of the economy and an important means of cultural development of citizens. Formation rates (cost of living) hotel room (s), service - one of the most important areas of hotel management that determines the efficiency of its operation in the market for hospitality.