Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу
    (2018) Степанюк, Валентин Михайлович; Примак, Тетяна Юхимівна
    Досліджено питання підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу. The issue of increasing the volume of sales of services in travel company on the basis of Internet marketing is explored.
  • Ескіз
    Документ
    Використання чат-ботів для автоматизації роботи туристичного підприємства
    (2018) Примак, Тетяна Юхимівна; Миколаєнко, Віталій
    Досліджено використання чат-ботів для автоматизації роботи туристичного підприємства. The use of chat bots for automation of the work of a travel company is explored.
  • Ескіз
    Документ
    Інтернет-маркетинг в готельному бізнесі
    (2018) Казакова, Олена Сергіївна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Визначені напрямки впливу інтернет-маркетингу в готельному бізнесі. The directions of the influence of Internet marketing in the hotel business are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Реклама в готельному господарстві
    (2015) Петренко, Марина Вікторівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Реклама є однією із складових популярності готельного підприємства. Щоб правильно виконувати свою роль, реклама в готельному бізнесі повинна мати такі цілі як формування у споживача певного рівня знань про даний готельний продукт; формування доброзичливого ставлення до готелю; спонукання споживача звернутися до даного готелю; прискорення обороту готельних продуктів. Advertising is one of the components of the popularity of the hotel business. To properly fulfill its role, advertising in the hospitality industry should have the purpose of forming the consumer as a certain level of knowledge of this hotel product; formation of favorable attitude to the hotel; prompting consumers to turn to this hotel; accelerate the turnover of hotel products.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи покращення якості готельних послуг в Україні
    (2015) Цишек, Олена Володимирівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Ефективне функціонування готельного господарства є показником позитивних змін в економіці нашої держави, воно сприяє зміцненню міжнародних зв’язків та інтеграції України у світове співтовариство. Пріоритетним напрямком розвитку сфери готельних послуг є доведення їх якості до міжнародних стандартів та вдосконалення технологій, впровадження нових видів і форм обслуговування, що дозволить краще виконання потреб клієнтів.
  • Ескіз
    Документ
    Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування
    (2015) Срібна, Софія Валентинівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    З метою підвищення якості та культури обслуговування клієнтів, а також конкурентоспроможності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. To improve the quality and culture of customer service and competitiveness in the global market of hotel services, companies must have not only a high level of comfort, but also a wide range of additional services.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми підготовки фахівців у готельній індустрії
    (2015) Чернякова, Поліна Дмитрівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Ринок праці в готельному бізнесі ставав усе більш динамічним, цьому сприяла поява сотень нових проектів для Євро-2012, де мали попит і менеджери вищої й середньої ланки, і якісний інженерний персонал, фахівці робочих професій. Ситуацію в цілому ускладнюють зростаючі вимоги до заробітної плати всіх категорій працівників, недостатня професійна підготовка молоді, що приходить у готельний бізнес із навчальних закладів, і найчастіше нестача будь-якої робочої сили у цілому. Через вкрай нестабільну ситуацію в України та проблемами які постали перед нашим народом та владою дедалі важче постає вивести готельний бізнес України на міжнародну арену. The labor market in the hospitality industry was becoming more dynamic, this contributed to the emergence of hundreds of new projects for Euro 2012, where they demand of top and middle management, and quality engineering staff, specialists trades. The situation in general make it difficult to increasing demands on wages of all categories of workers, insufficient training of young people coming into the hotel business of education, and often lack any labor in general. Because of the extremely volatile situation in Ukraine and the problems faced by our people and the government appears increasingly difficult to bring the hotel business Ukraine in the international arena.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку мотелів в Україні
    (2015) Нетяжевський, Олександр Вікторович; Примак, Тетяна Юхимівна
    Готельно-ресторанна сфера як одна з високорентабельних галузей світової економіки, у XXI ст. стає провідним напрямом економічного і соціального розвитку України. Міжнародний досвід свідчить, що необхідною передумовою активного та успішного просування цієї галузі на ринок держави є сучасна туристична інфраструктура. Сьогодні туризм формує економіку багатьох держав, регіонів, стає важливим чинником стабільного розвитку світової індустрії гостинності. Hotel and restaurant business as one of the highly profitable sectors of the world economy in the XXI century. is leading the direction of economic and social development of Ukraine. International experience shows that a necessary precondition for successful and active promotion of the industry to market state is a modern tourist infrastructure. Today, tourism generates economies of many countries, regions, is an important factor in sustainable development of the global hospitality industry.
  • Ескіз
    Документ
    Управління готельним підприємством
    (2015) Гірак, Руслан Васильович; Примак, Тетяна Юхимівна
    Управління готельним підприємством - важливий вид фахової економічної діяльності, спрямованої на досягнення мети через раціональну організацію матеріальних, трудових, інформаційних ресурсів зі застосуванням принципів, функцій і методів управління. Мета управління - збереження конкурентних позицій у середовищі сфери гостинності, яка реалізується в підсумку в забезпеченні рентабельності підприємства. Рентабельності в готельній сфері досягають унаслідок розв'язання комплексу завдань: створення раціональної організації структури управління; дієвого використання кадрового потенціалу; розвитку матеріально-технічної бази підприємства; ефективної організації технології обслуговування; широкого використання сучасних маркетингових досліджень, кооперації та спеціалізації. Managing a hotel now - an important type of professional economic activity aimed at achieving goals through rational organization of material, labor, information resources from the application of the principles, functions and management. The purpose of government - the preservation of competitive positions among areas of hospitality, which is realized in the end to ensure the profitability of the company. Return to the hotel industry reached because of solving complex problems: the creation of efficient governance structure; effective use of human resources; development of logistics enterprises; effective technology services organization; widespread use of modern marketing research, cooperation and specialization.
  • Ескіз
    Документ
    Основні проблеми інформаційної підготовки фахівців туристичної галузі
    (2014) Примак, Тетяна Юхимівна
    Сучасні масштаби і темпи впровадження засобів автоматизації управління в невиробничій сфері взагалі і туристської галузі, зокрема, ставлять завдання проведення комплексних досліджень, пов'язаних із всебічним вивченням і узагальненням ринку послуг, рішенням виникаючих при цьому проблем як практичного, так і теоретичного характеру. Modern extent and pace of introduction of automation in the management of non-production sphere in general and the tourism industry, in particular, are aiming to conduct comprehensive research related to the study and generalization of comprehensive services market, the decision of problems arising with both practical and theoretical.