Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ «Горілка» - це не «водка»(2014) Силка, Оксана ЗахарівнаСучасні євроінтеграційні процеси повинні спонукати українських фахівців харчової промисловості, і, зокрема, горілчаної справи до створення умов, за яких стало б можливими патентування і назви «горілка» як українського національного бренду. Бренду, який би сприймався у світі як географічний, тобто за місцем виникнення. Запатентований торгівельний термін не буде мати перекладу, а отже усунуться існуючі на сьогодні термінологічні непорозуміння Modern European integration processes should encourage professionals Ukrainian food industry, and in particular the beverage business to create the conditions under which it became possible to patent the name "vodka" as a Ukrainian national brand. Brands that have seen the world as a geographical, that is the place of origin. Patented trading period will not be translated, and therefore usunutsya currently existing terminological confusion.