Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Рекламна стратегія: технологія та реалізація(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Самовський, Євгеній ВячеславовичРозглянуто підходи до управління рекламною діяльністю підприємства, існуючі технології розроблення стратегії рекламної кампанії. Approaches to managing the company's advertising activities, existing technologies for developing an advertising campaign strategy are considered.Документ Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія АнатоліївнаРозглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.Документ Реклама як засіб масової комунікації(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.Документ TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.Документ Проблеми оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності підприємства(2014) Скригун, Наталія ПетрівнаПитання визначення ефективності рекламування - одне зі складних та актуальних питань, що постає перед рекламодавцями. Інформаційною базою для аналізу економічної ефективності рекламних кампаній підприємства є бухгалтерські дані про зростання товарообігу. The question of determining the effectiveness of advertising - one of the difficult and urgent issues facing advertisers. The information base for economic analysis of advertising campaigns enterprises are accounting data on the growth of trade.