Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту
    (2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія Петрівна
    Визначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна стратегія: технологія та реалізація
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Самовський, Євгеній Вячеславович
    Розглянуто підходи до управління рекламною діяльністю підприємства, існуючі технології розроблення стратегії рекламної кампанії. Approaches to managing the company's advertising activities, existing technologies for developing an advertising campaign strategy are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.
  • Ескіз
    Документ
    E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж
    (2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Реклама як засіб масової комунікації
    (2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.
  • Ескіз
    Документ
    TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції
    (2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.
  • Ескіз
    Документ
    Неймінг: сутність та прийоми
    (2015) Скригун, Наталія Петрівна
    Створення назви фірми чи товару(послуги) - важливий крок на шляху до ринкового успіху, адже лише назва може змінити реакцію споживачів на пропонований товар(фірму). Creating a company name or product (service) - an important step towards market success, because only the name might change consumer response to the proposed product (firm).
  • Ескіз
    Документ
    Використання соціальних мереж як маркетингового інструменту
    (2014) Пєхота, Ірина Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Соціальні мережі - це революційний шлях для розвитку мережевого бізнесу та модернізації маркетингової політики компаній. Станом на 1 січня 2013 року кількість інтернет-користувачів в Україні становила 19,9 млн. чол. [3], що є вагомим показником. Більшість цих осіб користуються різноманітними соціальними мережами, такими як Vkontakte.ru, Odnoklasniki.ru, Facebook, що забезпечують їх усіма можливими інструментами для розвитку комунікації. Соціальні мережі виступають на сьогоднішній день важливим маркетинговим інструментом, що дає можливість як розширити клієнтську базу тих компаній, що ним користуються, так і дослідити уподобання користувачів та знайти ринкове вікно для старту свого бізнесу. Social networks - a revolutionary way for business development and modernization of the network marketing company policy. As of January 1, 2013 the number of internet users in Ukraine amounted to 19.9 million. People. [3], which is an important indicator. Most of these people are different social networks such as Vkontakte.ru, Odnoklasniki.ru, Facebook, providing them all possible tools of communication. Social networks serve today an important marketing tool that makes it possible to expand the customer base of the companies that use it, and explore the preferences of users and find a market window to start their business.