Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Впровадження інформаційних технологій для вивчення дисципліни "Безпека життєдіяльності"(2006) Гуць, Віктор Степанович; Слободян, Ольга Петрівна; Нещадим, Лариса ПетрівнаІнтенсифікація навчального процесу пов'язана з розробкою й впровадженням нових, активних методів навчання у поєднанні з різними технічними засобами. В роботі наведені інформаційні технології навчання, які розроблені та впроваджені для вивчення безпеки життєдіяльності. The intensification of the learning process associated with the development and introduction of new, active learning methods in combination with different hardware. In work the information technology training, designed and implemented for the study of life safety.Документ Безпека життєдіяльності у ВНЗ(2009) Слободян, Ольга Петрівна; Нещадим, Лариса Петрівна; Солдатенко, Ольга ОлександрівнаДля вирішення проблем запобігання або локалізації техногенних аварій необхідно встановити першопричину їх виникнення або своєчасно виявити можливі надзвичайні ситуації.В роботі наводяться стадії розвитку аварій, нормативно правова база в галузі безпеки життєдіяльності людини. To solve the problem of preventing industrial accidents or localization is necessary to establish the root cause of their origin or detect possible emergencies. This paper presents the development stage accidents normative legal base in the field of safety of human life.Документ "Безпека життєдіяльності" та "Цивільний захист" як складові процесу підготовки та виховання висококваліфікованого фахівця(2013) Нещадим, Лариса Петрівна; Заєць, Віра Анатоліївна; Слободян, Ольга ПетрівнаГоловним напрямком підготовки студентів є формування знань щодо власної безпеки, засвоєння вмінь на запобігання можливих надзвичайних ситуацій. The main focus is preparing students build knowledge for their own safety, learning skills to prevent possible emergencies.Документ Проблеми викладання дисциплін з безпеки життєдіяльності людини(2010) Чорна, Тетяна Миколаївна; Заєць, Віра Анатоліївна; Нещадим, Лариса Петрівна; Слободян, Ольга ПетрівнаВищий навчальний заклад залишається чи не єдиною установою, де майбутні фахівці можуть одержати необхідні знання з дисциплін, пов’язаних з безпекою. Завдання дисципліни БЖД – забезпечити загальну освіту в галузі безпеки. Higher educational establishment remains or by not only establishment, where future specialists can get necessary knowledge from the disciplines related to safety. Task of discipline of safety of vital functions - to provide universal education in industry of safety.Документ Використання комп'ютерних технологій для вивчення дисциплін з безпеки життєдіяльності людини(2000) Купчик, Михайло Петрович; Гандзюк, Михайло Петрович; Литвиненко, Анатолій Михайлович; Слободян, Ольга Петрівна; Яцюк, Микита МефодійовичВпровадження у навчальний процес викладання дисциплін “Охорона праці”, “Безпека життєдіяльності”, “Цивільна оборона” комп’ютерних технологій активізує навчальний процес, покращує підготовку студентів та якість дипломних проектів. Програмне забезпечення – програмні комплекси спеціалізованих підприємств, тестові контрольні та розрахунково-графічні програми розроблені і складені студентами і співробітниками кафедри під керівництвом досвідчених викладачів кафедри. Introduction in the educational process of teaching of disciplines is “labour Protection”, “Safety of vital functions”, the “Civil defensive” of computer technologies activates an educational process, improves preparation of students and quality of diploma projects. Software is programmatic complexes of the specialized enterprises, to the test control and calculation-graphic the programs are developed and made students and employees of department under the direction of experimental teachers of department.