Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Управління діяльністю підприємств при проведенні зовнішньоекономічних операцій та напрямки його вдосконалення
    (2014) Касенич, Марія Іванівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Із зростанням лібералізації зовнішньоекономічних зв'язків та відкритості економіки в українських підприємствах збільшується потреба у поступовому проникненні на зарубіжні ринки, які є для них джерелом інвестиційних коштів та можливості збільшення обсягів реалізації, а отже, і стабілізації доходів. With the increasing liberalization of foreign economic relations and economic openness in Ukrainian enterprises increases the need for gradual penetration of foreign markets, which are sources of investment funds and opportunities to increase sales, and hence stabilize income.
  • Ескіз
    Документ
    Організація зовнішньоекономічної служби, як елемента системи управління експортно-імпортними операціями на рівні підприємства
    (2014) Поперечний, Богдан Михайлович; Тюха, Ірина Володимирівна; Tykha, Irina
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємств - це сфера господарської діяльності, що зв'язана з міжнародною виробничою і науково-технічною кооперацією, експортом і імпортом продукції, виходом підприємства на зовнішній ринок. Вихід на зовнішній ринок самостійних суб'єктів господарської діяльності повинен сприяти пристосуванню економіки до системи світогосподарських відносин, формуванню економіки відкритого типу. Foreign economic activity of enterprises - is the sphere of economic activity that is associated with international production and scientific-technical cooperation, export and import products output on the external market. Exit to the external market independent economic entities should facilitate adjustment of the economy to the system of world economic relations, formation of economy open.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми удосконалення організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2014) Росінська, Яна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Сучасний стан економічних процесів, які відбуваються в Україні є не зовсім привабливими для вітчизняних товаровиробників. Прагнення отримати прибуток більший, ніж усередині країни, спонукає підприємства виходити на міжнародний ринок. Одним із стратегічних напрямків, а також чинником ефективного розвитку підприємства є зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД). З розширенням та активізацією ЗЕД особливо актуальною стає проблема побудови ефективної системи управління ЗЕД на підприємстві. Успіх діяльності підприємства все більше і більше залежить від того, наскільки добре організована його ЗЕД. The current state of economic processes taking place in Ukraine is not very attractive to domestic producers. The pursuit of profit is greater than domestically encourages enterprises to enter the international market. One of the strategic directions and effective factor in development is foreign economic activity (FEA). With the expansion and intensification of FEA particularly urgent problem of an effective system of trade management in the enterprise. The success of the enterprise increasingly depends on how well organized it FEA.