Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетинговими комунікаціями підприємства(2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entityДокумент Інформаційне забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств(2014) Шишо, Тетяна Юріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаНа даний час серед інформаційних систем, які використовуються для вирішення різноманітних бізнес-задач, основні позиції займають інформаційні системи в менеджменті та експертні системи. Оскільки технології розвиваються досить стрімко, в останній час відбувається швидке їх впровадження в систему управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, адже це дозволяє значно зекономити час, забезпечує різні форми контролю та управління і має певні економічні переваги. Currently among information systems that are used to solve various business problems, key positions are occupied in management information systems and expert systems. As technology develops very rapidly in recent years is the rapid implementation of the system of international management company, as it allows to save time, provides various forms of control and management and has certain economic advantages.Документ Управління підвищенням якості продукції вітчизняних товаровиробників(2014) Дружиніна, Олена; Тюха, Ірина ВолодимирівнаВ умовах сучасного розвитку економіки, проблема якості продукції є актуальною для всіх суб'єктів господарювання, які виробляють і реалізують продукцію. Підприємства, які не мають сучасних систем управління, не зможуть на рівних конкурувати із фірмами-лідерами, або ж просто підвищити прихильність споживачів до товару. У міжнародній практиці непоодинокі випадки, коли наявність системи управління якістю є обов'язковою умовою або тендеру, або замовника. In today's economic development, product quality issue is relevant for all businesses that produce and sell their products. Companies that do not have modern management systems will not be able to compete with firms leaders, or simply to increase customer loyalty to the product. Commonly few cases where a system of quality management is a prerequisite or tender, or customer.Документ Управління конкурентними перевагами аграрних підприємств на світовому ринку овочів(2014) Опря, Наталія Валеріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаЗдобуття конкурентних переваг є стратегічно важливим для суб'єктів господарювання в ринковій економіці. Саме конкурентні переваги підприємств визначають можливість зайняття лідируючої позиції на ринку. Аграрним підприємствам необхідно проводити якісну оцінку своїх власних конкурентних переваг та розробляти комплекс заходів щодо їх посилення. Значні обсяги внутрішнього виробництва овочів разом з стійким високим рівнем попиту на них на світовому ринку сприяють входженню аграрних підприємств до групи світових лідерів експортерів овочевих. Gaining competitive advantage is of strategic importance to the economic operators in a market economy. This competitive advantage determine the possibility of occupying the leading position in the market. Agricultural enterprises must conduct a qualitative assessment of their own competitive advantages and develop a set of measures to strengthen it. Significant amounts of domestic production of vegetables along with persistent high levels of demand on the world market of agricultural enterprises promote entry to a group of world leaders vegetable exporters.