Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Хеджування валютних ризиків в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємств
    (2014) Тюха, Ірина Володимирівна
    Однією із найгостріших проблем в умовах політичної та економічної нестабільності, в якій опинилися українські резиденти є дискримінаційна валютна політика національного банку спрямована на обмеження валютних надходжень на рахунки підприємств-експортерів. One of the most pressing problems in terms of political and economic instability faced by Ukrainian residents is discriminatory national bank monetary policy aimed at limiting foreign exchange earnings to the accounts of exporters.
  • Ескіз
    Документ
    Система управління програмою маркетингу на підприємствах-суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності в забезпеченні їх виходу на зовнішній ринок
    (2014) Філоненко, Т. М.; Тюха, Ірина Володимирівна
    Маркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану - стратегії маркетингу для товарів і послуг фірми. Marketing as a complex phenomenon that is paramount to the success of any enterprise, involves the development of an overall plan - a marketing strategy for products and services company.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств
    (2014) Шишо, Тетяна Юріївна; Тюха, Ірина Володимирівна
    На даний час серед інформаційних систем, які використовуються для вирішення різноманітних бізнес-задач, основні позиції займають інформаційні системи в менеджменті та експертні системи. Оскільки технології розвиваються досить стрімко, в останній час відбувається швидке їх впровадження в систему управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, адже це дозволяє значно зекономити час, забезпечує різні форми контролю та управління і має певні економічні переваги. Currently among information systems that are used to solve various business problems, key positions are occupied in management information systems and expert systems. As technology develops very rapidly in recent years is the rapid implementation of the system of international management company, as it allows to save time, provides various forms of control and management and has certain economic advantages.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми удосконалення організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2014) Росінська, Яна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Сучасний стан економічних процесів, які відбуваються в Україні є не зовсім привабливими для вітчизняних товаровиробників. Прагнення отримати прибуток більший, ніж усередині країни, спонукає підприємства виходити на міжнародний ринок. Одним із стратегічних напрямків, а також чинником ефективного розвитку підприємства є зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД). З розширенням та активізацією ЗЕД особливо актуальною стає проблема побудови ефективної системи управління ЗЕД на підприємстві. Успіх діяльності підприємства все більше і більше залежить від того, наскільки добре організована його ЗЕД. The current state of economic processes taking place in Ukraine is not very attractive to domestic producers. The pursuit of profit is greater than domestically encourages enterprises to enter the international market. One of the strategic directions and effective factor in development is foreign economic activity (FEA). With the expansion and intensification of FEA particularly urgent problem of an effective system of trade management in the enterprise. The success of the enterprise increasingly depends on how well organized it FEA.