Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи застосування інноваційних технологій реєстрації клієнтів у сучасних готелях(2013) Шевела, Яна Сергіївна; Розметова, Олена ГригорівнаСьогодні готельне господарство виходить на рівень потужного зростання та розвитку і є самостійною галуззю економіки майже в кожній країні світу. Змінюється рівень матеріально-технічного забезпечення, підвищується якість обслуговування і надання послуг, з’являються нові заклади готельного господарства, застосовуються прогресивні методи управління. Today hospitality comes to the level of strong growth and development and is an independent sector of the economy in almost every country of the world. Changing the level of logistical support, increased service quality and service delivery, new hotel management institutions apply advanced management methods.Документ Інноваційні напрями розвитку ресторанного господарства в Україн(2015) Шевела, Яна СергіївнаУ теперішній час на світовому ринку можна прослідкувати існування різноманітних концепцій організації ресторанного бізнесу, що створює здорове конкурентне середовище, яке сприяє підвищенню рівня якості пропонованої продукції та послуг, вивченню і задоволенню смаків споживача і, як результат, збільшенню прибутку. Currently, the global market can be traced existence of various concepts of the restaurant business, creating a healthy competitive environment that improves the quality of the offered products and services, study and meet consumer tastes, and as a result, increase profits.Документ Інноваційні напрями розвитку ресторанного господарства в Україні(2014) Шевела, Яна Сергіївна; Басюк, Дарія ІванівнаУ теперішній час, на світовому ринку, можна прослідкувати існування різноманітних концепцій організації ресторанного бізнесу, що створює здорове конкурентне середовище, яке сприяє підвищенню рівня якості пропонованої продукції та послуг, вивченню і задоволенню смаків споживача і, як результат, збільшенню прибутку. Currently, the world market, can be traced the existence of various concepts of the restaurant business, which creates a healthy competitive environment, which will help increase the quality of the offered products and services, study and satisfy consumer tastes and, consequently, increase profits.