Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.Документ Стан та перспективи розвитку Німеччини, як елементу єврозони, в умовах пандемії та військової агресії рф проти України(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаРосійська загарбницька війна в Україні негативно впливає на перспективи світової економіки та веде за собою велику політичну невизначеність. Підвищення цін на енергоносії та сировину, втрата експорту продовольства та добрив з України та Росії є небезпечними наслідками, які спровокують послаблення економічного зростання, особливо в Європейському Союзі на прикладі Німеччини, як одної з провідних країн союзу.Документ Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаОтже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.