Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЕфективність роботи підприємства визначається тим, як швидко та якою ціною досягається головна ціль підприємства. Оскільки кожне підприємство має більше ніж одну ціль, то щоб побудувати правильну маркетингову стратегію та для полегшення процесу подальшого аналізу результатів діяльності, цілі повинні бути упорядковані. Метод «дерево цілей» є одним зі способів упорядкування цілей підприємства.Документ Сутність поняття інструментів комплексу маркетингових комунікацій(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаПроведене дослідження демонструє, що серед учених дійсно відсутнє єдине уявлення про інструменти комплексу маркетингових комунікацій, проте також видно, що всі визначення є здебільшого подібними між собою, та різняться назвою певного інструменту, чи наповненістю: одні позиції мають більш узагальнюючий характер, інші – деталізуючий. Тим не менш можна виділити чотири основні найчастіше згадані інструменти: реклама, у сенсі поширення інформації від підприємства до споживача; стимулювання збуту (продажу), як спосіб короткочасної та моментальної зміни рішення споживача у напрямку дії – купівлі товару / послуги; зв’язки з громадськістю або паблік рилейшинз, як такий інструмент, що допомагає у формуванні правильного образу бренду за допомогою різних каналів інформаційного простору; персональний (особистий) продаж, як такий, що відбувається в процесі безпосередньої взаємодії представника підприємства та споживача.Документ Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаВійськове вторгнення з боку російської федерації змінило не тільки життя людей, але й життя підприємств. Понад 3,5 мільйонів громадян України були вимушені емігрувати за кордон, мільйон з яких знайшли прихисток в Німеччині [2]. Складна ситуація з електропостачанням також внесла свої корективи в графіки роботи підприємств, а підвищення рівня інфляції призводить до зменшення купівельної спроможності українців, що залишились в країні. Аби вижити в таких екстремальних умовах, підприємство потребує правильної маркетингової стратегії. В матеріалах тез було представлено можливу модель окреслення пристосованих до реалій ринку стратегічних цілей та пропозиції стосовно їх втілення.Документ Вплив пандемії на розвиток агробізнесу України(2020) Швед, Тетяна Володимирівна; Шиліна, Вікторія ЮріївнаАгробізнес України є основною ланкою забезпечення продовольчої безпеки країни та поповнення експортних статей бюджету, тому є важливим визначення загроз та перспектив його розвитку, особливо, враховуючи сучасні умови. Agribusiness of Ukraine is the main link in ensuring the country's food security and replenishment of export items of the budget, therefore it is important to determine the threats and prospects of its development, especially, taking into account modern conditions.Документ Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.Документ Стан та перспективи розвитку Німеччини, як елементу єврозони, в умовах пандемії та військової агресії рф проти України(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаРосійська загарбницька війна в Україні негативно впливає на перспективи світової економіки та веде за собою велику політичну невизначеність. Підвищення цін на енергоносії та сировину, втрата експорту продовольства та добрив з України та Росії є небезпечними наслідками, які спровокують послаблення економічного зростання, особливо в Європейському Союзі на прикладі Німеччини, як одної з провідних країн союзу.Документ Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаОтже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.Документ Концепція сталого інклюзивного економічного зростання(2020) Шиліна, Вікторія Юріївна; Соломка, Ольга МиколаївнаРозкрито сучасні тренди, що визначають глобальний розвиток. Поняття інклюзивного розвитку розглянуто як нова економічна модель, спрямована на створення збалансованої соціально-економічної системи з урахуванням соціальної рівності, факторів навколишнього середовища і природних ресурсів.