Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Adverse selection as ethical and social issue of applying genetic testing in insurance
    (2020) Arych, Mykhailo; Levon, Mariia
    The review of previous research results shows that in most cases the scientists and researchers have concentrated on discussing different aspects of human genetics and insurance peculiarities, such as: use by insurer, risk classification, genetic discrimination, adverse selection, as well as technical, social and ethical issues. Hence, one of the main risks for insurance companies is related to using genetic testing information in the underwriting process and is known as adverse selection. Also, it shows the tendency of some individuals to buy new insurance policies or to renew insurance more frequently and for larger insurance coverage. Огляд попередніх результатів досліджень показує, що в більшості випадків вчені та дослідники зосереджувались на обговоренні різних аспектів людської генетики та особливостей страхування, таких як: використання страховиком, класифікація ризиків, генетична дискримінація, несприятливий відбір, а також технічні, соціальні та етичні проблеми. Отже, один із основних ризиків для страхових компаній пов'язаний із використанням інформації про генетичне тестування в процесі андеррайтингу і відомий як несприятливий відбір. Крім того, це свідчить про тенденцію деяких осіб купувати нові страхові поліси або частіше поновлювати страхування та збільшувати страхове покриття.
  • Ескіз
    Документ
    Insurance marketing development trends and peculiarities
    (2019) Arych, Mykhailo
    У роботі досліджено особливості розвитку страхового маркетингу в сучасних умовах. Вивчено та проаналізовано історію розвитку страхового маркетингу у двадцятому столітті та його сучасні особливості. Встановлено, що на вибір маркетингової стратегії страхової компанії впливають такі фактори, як цілі розвитку, умови діяльності, законодавче регулювання тощо. In this work the features of development of insurance marketing in modern conditions are investigated. The history of development of insurance marketing in the twentieth century and its modern features were studied and analyzed. It is established that the choice of marketing strategy of an insurance company is influenced by factors such as development goals, conditions of activity, legislative regulation, etc.
  • Ескіз
    Документ
    The use of genetic testing in insurance
    (2019) Arych, Mykhailo
    Use of the genetic testing results by insurance companies for underwriting process has been a research topic for this paper. Defined that modern scientific developments give the opportunity for the insurance companies to implement genetic test as a new underwriting method. One of the biggest problem here is related to find the ways of genetic discrimination. Determined that main genetic tests realize for the Huntington’s disease, BRCA 1, BRCA 2, Myotonic dystrophy, Polyposis coli, Multiple endocrine neoplasia, Hereditary motor and sensory neuropathy, Monogenic form of Alzheimer’s disease.Об’єктом дослідження є використання результатів генетичного тестування страховими компаніями для процесу андерайтингу. Встановлено, що сучасні досягнення науки дають можливість страховим компанія використовувати результати генетичного дослідження як новий метод оцінки страхових ризиків. Один з найбільших викликів в таких умовах пов’язаний із генетичною дискримінацією.
  • Ескіз
    Документ
    Interconnection of Life Insurance and State of Health of the Population in Ukraine
    (2018) Arych, Mykhailo; Levon, Mariia
    У науковому дослідженні проаналізовано сучасний стан взаємозв’язку системи страхування життя та стану якості здоров’я населення. Встановлено та обґрунтовано, що ринок страхування життя є важливим та обов’язковим елементом забезпечення високого рівня здоров’я та підвищення тривалості життя громадян країни. The scientific research analyzes the current state of the relationship between the life insurance system and the quality of health of the population. It is established and substantiated that the life insurance market is an important and obligatory element of ensuring a high level of health and improving the life expectancy of citizens of the country.