Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості формування комунікативних навичок студентів ЗВО під час занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання(2021) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСьогодні новітні інформаційні технології впроваджуються ледь не в усі сфери діяльності людини. За допомогою інформаційних технологій можна здійснювати професійну діяльність, спілкуватися, розважатися, реалізовувати творчі потреби, а також навчатися. У сучасному українському педагогічному товаристві ведуться різноманітні дискусії і серед багатьох актуальних тем центральне місце посідає проблема дистанційного навчання і використання освітніх онлайн технологій в навчальному процесі. Сьогодні для ЗВО організація навчального процесу у дистанційній формі стала такою ж необхідністю, як і оновлення та застосування ефективних методів навчання.Документ Використання інформаційних технологій на біржовому ринку України(2024) Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність інформаційних технологій, обґрунтовано різні точки зору щодо їх складових, визначено найпоширеніші способи здійснення алгоритмічної торгівлі. Сучасні інформаційні технології біржового ринку в Україні представлені значною кількістю комп’ютерних програм, які здатні забезпечити швидкий доступ до суті інформації про фінансові інструменти та її оброблення. Інвестиційні фірми, які працюють у сфері ринків капіталу, використовують технології алгоритмічної торгівлі, що дає їм можливість розвиватися, досягати успіху, пристосовувати технологічний процес цифрової економіки до потреб власного бізнесуДокумент Cloud information technology as a factor in business development(2022) Ponomarova, Mariia; Harkusha, Olena O.The introduction of modern technologies in common, and cloud software service, in particular, allow to optimize the business processes of the enterprise, reduce resource costs, increase productivity, ensure the growth of enterprise profits and speed up the transition to a new stage of its development. Впровадження сучасних технологій, зокрема хмарного програмного сервісу, дозволяє оптимізувати бізнес-процеси підприємства, зменшити витрати ресурсів, підвищити продуктивність, забезпечити зростання прибутку підприємства та прискорити перехід на новий етап його розвитку.Документ Сервіс «Інформаційна система інформаційно-технологічного супроводу»(2021) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія Олександрівна; Костюк, Ігор ВолодимировичДокумент Теорія інформаційної безпеки(2020) Самойленко, Юлія Олександрівна; Костюк, Юлія ВолодимирівнаДокумент Інформаційні технології як інструмент підвищення ефективності підприємств готельного бізнесу(2023) Широбокова, Анастасія Леонідівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЗастосування інформаційних технологій у діяльності підприємств індустрії гостинності має важливе значення для їх швидкого розвитку, оптимізації витрат та максимізації доходу та прибутку. Тому актуальним є дослідження впливу інформаційних технологій на ефективність діяльності підприємств готельного бізнесу. The application of information technologies in the activities of hospitality industry enterprises is important for their rapid development, optimization of costs and maximization of income and profit. Therefore, it is relevant to study the influence of information technologies on the efficiency of hotel business enterprises.Документ Омніканальність як інструмент управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах розвитку E-commerce(2021) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто переваги омніканальності як парадигми ведення бізнесу. Доведено, що поняття омніканальності часто плутають з багатоканальністю, мультиканальністю. Описано, чим вони відрізняються. Доведено, що при омніканальності всі канали продажів об'єднуються в єдину систему, щоб клієнту було зручно перемикатися. Тому омніканальність дає клієнту більше можливостей і комфорту. Наведено приклади омніканальної взаємодії. Обґрунтовано, що рішення про перехід рітейлера до омніканальності має бути прийнято після ґрунтовної оцінки стратегічних і операційних ризиків щодо різних аспектів діяльності компанії. The advantages of omnichannel as a paradigm of doing business are considered. It is proved that the concept of omnichannel is often confused with multichannel, multichannel. Describes how they differ. It is proved that with omnichannel all sales channels are combined into a single system so that it is convenient for the customer to switch. Therefore omnichannel gives the client more opportunities and comfort. Examples of omnichannel interaction are given. It is substantiated that the decision to move the retailer to omnichannel should be made after a thorough assessment of strategic and operational risks in various aspects of the company.