Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження новітніх підходів для виготовлення авторських коктейлів у закладах ресторанного господарства
    (2024) Ластовець, Марина Олегівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна
    Запропоновано шляхи удосконалення авторських коктейлів, що сприятиме підвищенню якості обслуговування, розширенню асортименту та підвищенню конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентне середовище підприємств індустрії гостинності
    (2024) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Індустрія гостинності займає важливе місце в економіці країни. Актуальною проблемою є підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств готельного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних IT-технології як інструменту підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі м. Трускавець)
    (2024) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Широбокова, Анастасія Леонідівна
    Готельні підприємства за для отримання переваг на ринку впроваджують у свою діяльність новітні IT-технології надають переваги. Актуальним є дослідження впливу інноваційних IT-технологій на підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність підприємства
    (2023) Соломко, Юлія Андріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    На сьогодні конкуренція є важливим компонентом в ринковій економіці. Конкуренція виникає тоді, коли учасники ринку є абсолютно незалежними економічними елементами, які визначаються лише наявними ринковими умовами та бажанням перевершити своїх конкурентів.
  • Ескіз
    Документ
    Тренди готельного бізнесу
    (Тренди готельного бізнесу / В. Ф. Доценко, В. В. Цирульнікова, О. М. Тищенко, А. О. Різник // Сталий розвиток: погляд молоді : матеріали І міжнародної науково-практичної конференції для студентів і молодих вчених, 28 лютого 2020 р., м. Київ. – Київ : Українсько-американський університет Конкордія, 2020. – С. 12–16, 2020) Доценко, Віктор Федорович; Цирульнікова, Віта Валентинівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Різник, Анастасія Олександрівна
    У тезах розглянуто світові тренди індустрії гостинності, трансформацію попиту на туристичні та готельні продукти, що породжує нові форми організації та надання конкурентоспроможних послуг. The thesis deals with the global trends in the hospitality industry, the transformation of demand for tourist and hotel products, which gives rise to new forms of organization and the provision of competitive services.
  • Ескіз
    Документ
    Запровадження циркулярної економіки – шлях до зростання конкурентоспроможності та сталого розвитку
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна
    Економіка замкненого циклу або циркулярна економіка (англ. closed-loop economy, circular economy) – модель економічного розвитку, заснована на відновленні та раціональному споживанні ресурсів, альтернатива традиційній лінійній економіці. Характеризується створенням нових альтернативних економічних підходів, завданням яких є мінімізація негативного людського впливу на довкілля. Провідні компанії усвідомлюють, що лінійний спосіб функціонування сприяє надмірному споживанню ресурсів, в той час як замкнутий цикл, де побічний продукт може виступати вихідною сировиною для виробництва іншого продукту, є запорукою стійкого розвитку та досягнення стійких конкурентних переваг в умовах глобалізації. Circular economy or circular economy is a model of economic development based on the renewal and rational consumption of resources, an alternative to the traditional linear economy. It is characterised by the creation of new alternative economic approaches aimed at minimising the negative human impact on the environment. Leading companies are aware that the linear way of operating contributes to excessive consumption of resources, while a closed cycle, where a by-product can be used as a raw material for the production of another product, is the key to sustainable development and achieving sustainable competitive advantages in the globalised world.