Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості формування комунікативних навичок студентів ЗВО під час занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання(2021) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСьогодні новітні інформаційні технології впроваджуються ледь не в усі сфери діяльності людини. За допомогою інформаційних технологій можна здійснювати професійну діяльність, спілкуватися, розважатися, реалізовувати творчі потреби, а також навчатися. У сучасному українському педагогічному товаристві ведуться різноманітні дискусії і серед багатьох актуальних тем центральне місце посідає проблема дистанційного навчання і використання освітніх онлайн технологій в навчальному процесі. Сьогодні для ЗВО організація навчального процесу у дистанційній формі стала такою ж необхідністю, як і оновлення та застосування ефективних методів навчання.Документ Вивчення дисциплін із комп’ютерного проектування в умовах змішаного навчання здобувачів(2024) Люлька, Дмитро Миколайович; Якобчук, Роман ЛеонідовичЗмішана форма здобуття освіти набула широкої популярності в Україні через свою зручність і гнучкість. Це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації з метою подання навчального матеріалу та спілкування безпосередньо за місцем перебування здобувачів вищої освіти. Під час такої форми навчання вони активно взаємодіють з викладачем дисципліни. Контроль має систематичний характер та будується на оперативному зворотному зв’язкуДокумент Інноваційні аспекти дистанційного навчання в умовах сучасних викликів(2022) Пащенко, Богдан Сергійович; Штефан, Евгеній ВасильовичПредставлено елементи інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій створення тавпровадження новітніх технологій навчання. Розглянуто особливості ефективного впровадження основних елементів дистанційного навчання в освітній процес з врахуванням існуючих викликів (військовий стан, пандемія та ін.). Розроблено структурну схему взаємодії суб’єктів та елементів дистанційної освіти. На основі практичного досвіду виконано аналіз причин виникнення труднощів та способів подолання негараздів при впровадженні інформаційно-комунікаційні технології у дистанційне навчання. Представлено результати щодо інтеграції інноваційних технологій в освітній процес з метою підвищення результативності навчання у дистанційному режимі.Документ Aspects of distance learning during martial law(2023) Pashchenko, Bohdan; Shtefan, YevgeniiУ статті представлено елементи сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для створення та впровадження технологій електронного навчання. Розглянуто особливості ефективного впровадження основних елементів дистанційного навчання в освітній процес з урахуванням існуючих викликів (воєнний стан, пандемія тощо). Розроблено структурну схему взаємодії суб'єктів та елементів дистанційної освіти. Проведено аналіз причин виникнення та шляхів подолання труднощів під час впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційне навчання. Він ґрунтується на практичному досвіді. Представлено результати інтеграції інноваційних технологій у навчальний процес. Ця методика сприяє підвищенню ефективності та стабільності навчального процесу в умовах воєнного стану.Документ Роль педагога-наставника в освітній соціалізації в умовах дистанційного навчання(2020) Чугаєва, Наталія ЮріївнаПедагог під час проведення дистанційної освіти виступає у ролі наставника. У процесі викладання психологічних дисциплін у дистанційній формі педагог-наставник сприяє досягненню здобувачами вищої освіти цілей ефективної освітньої соціалізації. The teacher in conducting distance education acts as a mentor. In the process of teaching psychological disciplines in a distance form, the teacher-tutor contributes to the achievement of the goals of effective educational socialization by applicants for higher education.