Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’яновичУ сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.Документ Огляд законодавства Європейського Союзу у галузі безпеки та здоров’я на роботі(2023) Євтушенко, Ольга Володимирівна; Сірик, Аліна ОлегівнаУ статті висвітлено та обґрунтовано необхідність сучасного підходу до підвищення безпеки праці працівників на підприємствах, установах, організаціях України шляхом впровадження в систему управління охороною праці Рамкової стратегії Європейського Союзу із безпеки та здоров’я на роботі на 2021-2027 роки.Документ Фінансова безпека підприємств в умовах повоєнного відновлення економіки України(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Мотник, Олег РомановичРозкрито сутність фінансової безпеки підприємства з позиції: стану захищеності фінансових інтересів підприємства від потенційних та реальних загроз та небезпек; процесу; необхідно-відтворювального рівня фінансових ресурсів. Запропоновано уточнення трактування поняття фінансової безпеки підприємства, як здатності суб’єктів господарювання протистояти фінансовим ризикам внутрішнього та зовнішнього характеру, зберігаючи стабільність та прибутковість діяльності.Документ Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства(2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.Документ Управління маркетинговими комунікаціями підприємства(2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entityДокумент Методичні підходи до стратегічного планування на підприємстві(2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Бондарчук, Альона ВасилівнаГрамотне та ефективне стратегічне планування є ключовим моментом у вирішенні проблеми підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств, особливо в умовах нестабільного кризового економічного середовища. Стратегічне планування – це постійно повторюваний замкнутий цикл, який безперервно реалізується в організації. Оцінка діяльності організації та аналіз зовнішнього середовища одночасно є і початком, і кінцем цього циклу. У той же час основні напрямки діяльності, план конкурентної боротьби, створення переваг, коригування корпоративної культури, формування організаційної структури, яка відповідає зміненим стратегічним орієнтирам, – все це піддається змінам в залежності від ступеня мінливості зовнішнього середовища, в якому діє підприємство. Competent and effective strategic planning is the key to improving the competitiveness of industrial enterprises, especially in an unstable economic environment. Strategic planning is a constantly repeating closed cycle that is continuously implemented in an organisation. Assessment of the organisation's performance and analysis of the external environment are both the beginning and the end of this cycle. At the same time, the main directions of activity, the plan of competitive struggle, creation of advantages, adjustment of corporate culture, formation of the organisational structure that meets the changed strategic guidelines - all this is subject to changes depending on the degree of variability of the external environment in which the enterprise operates.Документ Інноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості(2022) Бергер, Аліна ДмитрівнаДосліджується сучасні інноваційні рішення в комплексі маркетингу ‒ «12Р», які охоплюють товарну політику, ціноутворення, канали збуту, комунікаційну політику, персонал тощо. Обґрунтовано, що більшість інноваційних рішень у маркетингу підприємства харчової промисловості пов’язано з технологіями ‒ здорового харчування, ощадливого виробництва, діджиталізації процесів, Інтернет-маркетингу, нових видів пакування та захисту навколишнього середовища. Modern innovative solutions in the marketing complex - "12P" are studied, which cover product policy, pricing, sales channels, communication policy, staff and more. It is argued that most of the innovative solutions in the marketing of the food industry are related to technology - healthy eating, lean production, digitalization of processes, Internet marketing, new types of packaging and environmental protection.Документ Формування кадрової безпеки у системі соціально-економічної безпеки підприємства(2022) Драган, Олена ІванівнаДосліджуються питання формування системи кадрової безпеки на підприємстві. Узагальнені підходи до сутності поняття «кадрова безпека». Обґрунтовані напрями забезпечення кадрової безпеки на підприємстві. Узагальнена класифікація загроз щодо кадрової безпеки (зовнішні та внутрішні). Запропонована схема системи кадрової безпеки підприємства. The issues of formation of the personnel security system at the enterprise are investigated. Generalized approaches to the essence of the concept of "personnel security". The directions of ensuring personnel security at the enterprise are substantiated. Generalized classification of threats to personnel security (external and internal). The scheme of the personnel security system of the enterprise is offered.Документ Поняття і характеристики креативної економіки в сфері харчового виробництва(2021) Труш, Юлія ЛеонідівнаПитання присвячені креативній економіці в сфері підприємництва харчових виробництв орієнтовані для вивчення нових напрямів досліджень і практичної діяльності в області творчих інновацій і економічної активності економічних суб’єктів харчової індустрії, пов’язані із системою специфічних соціально-економічних відносин між економікою і творчим підходом до її розвитку та удосконалення, що призводить до становлення нового креативного сектору сучасної економіки, в основі якого лежить інтенсивне використання творчих та інтелектуальних ресурсів в харчовому виробництві.Документ Напрямки зменшення дебіторської заборгованості підприємства(2021) Труш, Юлія Леонідівна; Морозюк, Надія МиколаївнаПоява дебіторської заборгованості є нормальним явищем, що свідчить про здійснення господарської діяльності підприємством. Ефективне управління дебіторською заборгованістю є важливим напрямком діяльності підприємства, оскільки дебіторська заборгованість значною мірою вливає на фінансовий стан підприємства та може спровокувати фінансові труднощі, що особливо помітно в умовах інфляції. Суми, у вигляді дебіторської заборгованості, продовжують рахуватись в складі оборотних активів, хоча фактично підприємство вже не може ними розпоряджатись. При цьому найбільш небезпечною для підприємства є сумнівна дебіторська заборгованість, що з часом може перетворитись в безнадійний борг. Сума відшкодування такого боргу входить до складу інших операційних витрат, що забирає частину прибутку підприємства, як наслідок підприємство може стати «технічним» банкрутом. The appearance of receivables is a normal phenomenon, indicating the implementation of economic activity by the enterprise. Effective management of receivables is an important area of the enterprise, as receivables significantly affect the financial condition of the enterprise and can provoke financial difficulties, which is especially noticeable in the face of inflation. Amounts in the form of receivables continue to be included in current assets, although in fact the company can no longer dispose of them. At the same time, the most dangerous for the company is doubtful receivables, which over time can turn into bad debts. The amount of reimbursement of such debt is part of other operating expenses, which takes part of the company's profits, as a result of which the company may become "technically" bankrupt.