Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту
    (2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія Петрівна
    Визначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»
    (2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Стрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу
    (2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Отже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти маркетингової комунікації
    (2021) Герасименко, Анна Віталіївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Використовуючи централізовану систему, побудовану для управління всіма вашими комунікаційними зусиллями, історія вашого бренду звучатиме чітко і чітко, рухаючи справедливість бренду. Оцінка того, як і коли ваш бренд вибирає спілкування, є стратегічною тактикою, яка врешті-решт допоможе вам створити кращий бренд з часом. Для отримання додаткової інформації про те, як рішення з управління брендом можуть впорядкувати ваші зусилля з маркетингової комунікації, обов’язково перегляньте наші власні рішення.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне планування на промисловому ринку
    (2020) Перевертень, Катерина Вячеславівна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Стратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинів
    (2020) Страшинська, Лариса Володимирівна; Антіпова, Крістіна Андріївна
    Визначено переваги користування послугами Інтернет-магазинів для споживачів. Наведено результати маркетингового дослідження популярності Інтернет-магазинів серед молодіжної аудиторії в м. Києві. Обґрунтовано рекомендації для підвищення популярності й довіри до Інтернет-магазинів з ціллю збільшення обсягів продажу товарів. The advantages of using the services of online stores for consumers are determined. The results of a marketing study of the popularity of online stores among the youth audience in Kyiv are presented. Recommendations for increasing the popularity and trust in online stores in order to increase sales of goods are substantiated.