Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі(2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я ВікторівнаДокумент Кольорова гама оформлення реклами різних брендів(2024) Баранова, Марія ОлександрівнаКолір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.Документ Соціальна реклама під час воєнних дій(2024) Горбач, Євгенія ГеннадіївнаСоціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.Документ Вплив мистецького стилю поп-арт на світову та українську рекламу(2022) Антонова, Ольга Вадимівна; Сьомка, Віктор АнатолійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей впливу мистецького стилю поп-арт на дизайн сучасної української реклами. Окреслено основні стилетворчі елементи та зображально-виражальні засоби, що зазнали переосмислення у сучасному рекламному дизайні. Приділено увагу аналізові творчих відсилок або прямої стилізації української реклами останніх років. The article is devoted to consideration of the features of the impact of the pop-art artistic style on the design of modern Ukrainian advertising. The main stylistic elements and pictorial and expressive means that have undergone reinterpretation in modern advertising design are outlined. Attention is paid to the analysis of creative references or direct stylization of Ukrainian advertising in recent years.Документ Культура мовлення сучасної реклами(2022) Приблуда, Людмила МихайлівнаДосліджено особливості культури мовлення сучасної реклами. Реклама – найдемократичніша сфера спілкування, у якій учасником комунікації або опонентом може бути кожен носій мови. Помилки в ній виникають як через лінгвістичні чинники, так і позалінгвістичні. Основною причиною появи ненормативних утворень є незнання відповідної мовної норми.Документ Копірайтинг як інструмент написання ефективних текстів(2023) Коваленко, Ксенія Володимирівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЛюди мешкають у сучасному світі, у такий період часу, коли технології з кожним роком все більше прогресують, вдосконалюються, модифікуються та трансформуються задля покращення життя населення. І копірайтинг – один із найяскравіших результатів цього прогресу.Документ Світова практика правового забезпечення в галузі реклами та зв’язків з громадськістю(2023) Сова, Ангеліна Сергіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСвітова практика правового регулювання реклами та зв’язків з громадськістю полягає у визначенні прозорих та правдивих стандартів рекламного повідомлення, забороні використання обманливих методів реклами та захисті прав споживачів. Крім того, багато країн мають спеціальні органи, які контролюють дотримання цих стандартів та розглядають скарги від споживачів. Етичні кодекси також є важливим інструментом в регулюванні поведінки рекламодавців та забезпеченні етичної практики в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. В цілому, правове регулювання реклами та громадськістю є важливим елементом в захисті прав споживачів та підтриманні етичної практики у галузі маркетингу та реклами.Документ Реклама, як об'єкт авторського права(2023) Баранова, Марія Олександрівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаВ сучасному світі реклама є невід'ємною складовою маркетингової стратегії більшості компаній. Вона дозволяє дізнатися більше про продукт або послугу, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Однак, чи може реклама бути об'єктом авторського права? Це питання є актуальним у зв'язку з поширенням цифрових технологій, які дозволяють легко копіювати та використовувати рекламні матеріали.Документ Правового регулювання реклами в Інтернеті(2023) Довжик, Софія Віталіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаРеклама в мережі Інтернет є невід'ємною складовою сучасного бізнесу, який зростає з кожним роком. Однак, разом зі зростанням популярності реклами в Інтернеті, з'являються нові питання про правове регулювання реклами, що стає необхідним для захисту прав інтернет-користувачів та бізнесу.Документ Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства(2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.