Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як основа якості вищої освіти
    (2015) Сіднєва, Жанна Костянтинівна
    Підкреслено значення компетентнісного підходу у системі вищої освіти, особлива увага приділена використанню методики аналізу конкретних ситуацій. The importance of the competence approach in the system of higher education is underlined, special attention is paid to the use of the method of analysis of concrete situations.
  • Ескіз
    Документ
    Формування франкомовної писемної компетентності у майбутніх працівників сфери обслуговування
    (2016) Якименко, Олена Михайлівна
    За сучасних умов розвитку та становлення новітнього українського суспільства майбутні менеджери туризму мають, по-перше, враховувати та задовольняти потреби різних соціальних груп у контексті діалогу культур, а по-друге, — самі володіти нормами письмового іншомовного професійно орієнтованого спілкування на належному фаховому рівні у відповідності до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. In modern conditions of development and formation of modern Ukrainian society of the future managers of tourism should firstly take into account and meet the needs of different social groups in the context of the dialogue of cultures, and secondly, - you have the rules written foreign language professionally oriented communication at the appropriate professional level in accordance to of the Council of education.
  • Ескіз
    Документ
    Практична ціль формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів
    (2016) Бойко, Ганна Анатоліївна
    Для майбутнього інженера-технолога провідною метою оволодіння ІМ є практична мета, зокрема формування професійно орієнтованої читацької компетентності. Перспективи подальших наукових розвідок ми вбачаємо в розгляді структури цієї компетентності з подальшою організацією відповідної технології навчання. For the future engineer leading to master practical purpose is IM, including the formation of professional competence oriented readers. Prospects of further scientific studies we see in reviewing the structure of this competence with subsequent organization of the relevant technology training.
  • Ескіз
    Документ
    Багатовекторність виховання вимагає високої компетентності студентів
    (2015) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила Володимирівна
    Г оловною метою виховання наших студентів, на досягнення якої мають бути спрямовані зусилля професорсько-викладацького колективу та громадських організацій, є формування цілісної і гармонійно розвиненої особистості з високою національною самосвідомістю. The main goal of educating our students, the achievement of which should be directed efforts of the teaching staff and public organizations is to develop an integrated and harmoniously developed personality with a high national consciousness.
  • Ескіз
    Документ
    Мотиваційний компонент у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗ
    (2014) Тригуб, Інна Петрівна
    Матеріал тез було зібрано та сформовано навколо основної мети навчання іноземної мови у ВНЗ- формування у студентів здібностей і готовності до міжкультурної комунікації у сфері професійної діяльності. Важливу роль у цьому процесі відіграє мотивація вивчення іноземної мови, яка виражається у потребі організувати професійну комунікацію. Тому однією з найголовніших особливостей іноземної мови як навчальної дисципліни повинен бути професійно орієнтований характер, відображений у меті і змісті навчання. Material of the theses was collected and formed round the primary purpose of studies of foreign language in university- of forming for the students of capabilities and readiness to communication in the field of professional activity. An important role in this process is played by motivation of study of foreign language which is expressed in a necessity to organize professional communication. Therefore one of the most important features of foreign language as educational discipline there must be the professionally oriented character, which is represented in a purpose and maintenance of studies.