Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
33 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 33
Документ Аналіз ринку м’ясних напівфабрикатів в Україні(2021) Бірюк, Юлія Вікторівна; Полоз, Денис Сергійович; Чернюшок, Ольга АнатоліївнаПроведено аналіз ринку напівфабрикатів України, що всупереч усім кризовим явищам досить стійкий. Український споживач все частіше робить вибір на користь заморожених напівфабрикатів, які дозволяють йому заощадити час на приготування їжі. An analysis of the market of semi-finished products of Ukraine was conducted, which, despite all the crisis phenomena, is quite stable. The Ukrainian consumer increasingly chooses frozen semi-finished products, which allow him to save time on cooking.Документ Роль упаковки в сучасному маркетингу(2020) Перевертень, Катерина Вячеславівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаПравильна упаковка та фірмовий стиль формують позитивний імідж товару у свідомості споживачів. Це може зробити товар запам’ятовуючим, легким для пошуку та привабливим для нових і постійних клієнтів. Упаковка товару має кілька цілей. Найголовніше – це збереження продукту в безпеці та непошкоджені під час транспортування.Документ Life insurance and causes of death(2020) Arych, Mykhailo; Levon, MariiaУ статті проаналізовано вплив причин смерті (кількість людей, які померли від різних причин смерті) на фінансові показники ринку страхування життя (валові страхові премії та валові страхові виплати виплати) в Україні. Модель дослідження була розроблена шляхом огляду попередніх досліджень і включає розрахунки таких показників, як проникнення страхування, частка ринку страхування життя, валовий рівень виплат, рівень виплат за вимогами зі страхування життя, частка смертей за їх причинами. Для перевірки наукових гіпотез також проводили кореляційно-регресійний аналіз. Аналіз показує, що кількість людей, які померли від різних причин смерті, є прямо пропорційною до загальної суми валових страхових премій та валових страхових виплат на ринку страхування життя в Україні. The paper analyses the impact of causes of death (number of people who died from different causes of death) on financial indicators of the life insurance market (total gross premiums and gross claim payments) in Ukraine. The research model of this study was developed by reviewing the previous studies and include the calculations of such indicators as insurance penetration, life insurance market share, gross claim payments rate, life insurance claim payments rate, share of deaths by causes. Correlation-regression analysis was also performed to test scientific hypotheses. The analysis shows that number of people who died from different causes of death has inversely proportional on total gross premiums and gross claim payments of the life insurance market in Ukraine.Документ Features and types of risks in life and health insurance in Ukraine(2020) Demianchuk, Svitlana; Arych, Mykhailo; Levon, MariiaУ статті проаналізовано типи та особливості страхових ризиків, які покривають страхові компанії в Україні. Отримані дані показують, що є багато людей, яких не приймають на страхування. Наприклад, особи старше 75-97 років на момент підписання договору; інваліди І групи, а також особи віком до 18 років, яким присвоєна категорія дитини-інваліда; споживачі наркотиків, токсичних речовин, люди, які страждають алкоголізмом та перебувають на диспансерному обліку, особи із стійкими нервовими або психічними розладами, які перебувають на обліку в психоневрологічному диспансері; люди з діагнозом СНІД, а також ВІЛ-інфіковані; особи, які перебувають під слідством, або в'язні; особи, які страждають на рак.The paper analyses the types and features of insurance risks that are covered by life insurance companies. in Ukraine. The findings reveal that there are a lot of people who are not accepted for insurance. For example, persons over the age of 75-97 years at the moment of signing the application; persons with disabilities of group I, as well as persons under the age of 18 who have been assigned the category of disabled child; drug users, toxic substances for the purpose of toxic intoxication, suffering from alcoholism and being on dispensary records for any of the following reasons; Persons with persistent nervous or mental disorders who are registered at a psychoneurological dispensary; people diagnosed with AIDS as well as HIV-infected persons; persons under investigation or prisoners; persons suffering from cancer.Документ Analysis of the market for delicatessen meat products(2019) Guralevich, Anna; Moskaluyk, Oksana; Hashchuk, Oleksandra; Morozov, VadimThe market for the supply and sale of meat delicacies is subject to significant fluctuations, due to the list of certain trade, economic and social factors, so a very relevant topic is the analysis of this market. Both boiled - smoked and smoked-baked, and smoked and uncooked meat delicacies are in great demand. Thus, conducting a comprehensive general analysis of the delicatessen meat products market has allowed us to observe some positive trends in recent years and to forecast possible trade, economic and social changes. Ринок попиту та збуту м'ясної делікатесної продукції схильний до істотних коливань, в зв'язку з переліком певних торгово-економічних та соціальних факторів, тому досить актуальною темою є аналіз цього ринку. Істотним попитом користуються, як варено - копчені і копчено-запечені, так і сирокопчені і сиров'ялені м'ясні делікатесні вироби. Таким чином, проведення повномірного загального аналізу ринку делікатесної групи м’ясних продуктів дозволило спостерігати певну позитивну тенденцію впродовж останніх років та спрогнозувати можливі торгівельно-економічні та соціальні зміни.Документ Ринок швидкозамороженої плодово-ягідної продукції в Україні(2018) Камінська (Халапсіна), Світлана Владиславівна; Сімахіна, Галина ОлександрівнаЗа останні 5 років експорт ягід з України збільшився в чотири рази, серед найбільш затребуваних - полуниця, чорниця і журавлина. Головними перешкодами експорту українських ягід є висока конкуренція; чинні в конкретних країнах стандарти, незалежно від офіційних вимог ЄС; застарілість виробничих.Over the past 5 years, the export of berries from Ukraine has increased fourfold, among the most in demand - strawberries, blueberries and cranberries. The main ones obstacles to the export of Ukrainian berries are high competition; valid in concrete country standards, regardless of official EU requirements; obsolete production funds and not the optimality of the business model.Документ Використання середовища R для аналізу та виявлення причин виникнення некондиційної продукції у макаронному виробництві(2017) Буряченко, Маргарита Миколаївна; Грибков, Сергій ВіталійовичАвторами в роботі здійснено акцентування на аналізі виробничого циклу та вплив його характеристик на кінцевий продукт, але крім цього враховуються показники сировини, не зважаючи на те, що будь-яка сировина прийнята на виробництво, повинна відповідати усім вимогам якості. Крім цього необхідно відмітити, що макаронне виробництво відноситься до потокового не перервного виробництва, адже весь технологічний цикл відбувається таким чином, що його не можна зупиняти, а протікання технологічних процесів чітко розбито на певні етапи, на яких є можливість впливати на технологічний процес. The authors underline the emphasis on the analysis of the production cycle and the impact of its characteristics on the final product, but, in addition, raw material values are taken into account, despite the fact that any raw material accepted for production, must meet all the requirements of quality. In addition, it should be noted that pasta production refers to the flow of non-interrupted production, since the entire technological cycle is in such a way that it can not be stopped, and the flow of technological processes is clearly divided into certain stages, which have an opportunity to influence the technological process.Документ Місце маркетингу в інноваційній діяльності(2017) Сіднєва, Жанна КостянтинівнаВисвітлено значення застосування маркетингу в інноваційній діяльності. The importance of using marketing in innovation activities is highlighted.Документ Розроблення стратегії виведення нового товару підприємства на ринок(2017) Шахрай, Катерина Володимирівна; Кутас, Олена ОлександрівнаРозглянуто питання розроблення стратегії виведення нового товару підприємства на ринок. The questions of development of the strategy of output of a new product of the company into the market are considered.Документ The use of mobile travel guide systems during travel(2016) Kozakova, Olena; Kovalchuk, OlgaPast studies on the use and acceptance of new systems have focused on many different aspects, such as the technology acceptance model. Future studies can explore this topic from different theoretical perspectives, in order to enhance the completeness of relevant studies.