Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»
    (2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Стрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу
    (2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Отже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти маркетингової комунікації
    (2021) Герасименко, Анна Віталіївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Використовуючи централізовану систему, побудовану для управління всіма вашими комунікаційними зусиллями, історія вашого бренду звучатиме чітко і чітко, рухаючи справедливість бренду. Оцінка того, як і коли ваш бренд вибирає спілкування, є стратегічною тактикою, яка врешті-решт допоможе вам створити кращий бренд з часом. Для отримання додаткової інформації про те, як рішення з управління брендом можуть впорядкувати ваші зусилля з маркетингової комунікації, обов’язково перегляньте наші власні рішення.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне планування на промисловому ринку
    (2020) Перевертень, Катерина Вячеславівна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Стратегічне планування відіграє життєво важливу роль у координації та спрямуванні ділової діяльності на організаційні цілі. Це потрібно на всіх рівнях фірми від рівня ділових операцій до корпоративного рівня. На ділових ринках фірма може отримати конкурентну перевагу, розробляючи маркетингову стратегію, узгоджену зі стратегіями інших функціональних сфер. Маркетинг має різні ролі на різних ієрархічних рівнях фірми.
  • Ескіз
    Документ
    Основні функції управління збутовою діяльністю
    (2020) Кусий, Сергій Вікторович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто основні функції управління збутовою діяльністю. Описані маркетингові, технологічні та логістичні функції. Доведено, що до основних функцій збуту комерційного спрямування входить прямий продаж товарів виробничим підприємством, здача їх в оренду для взаємовигідного обміну або продажу. Маркетингові функції призначені для виявлення факторів впливу на маркетингову збутову діяльність, проведення досліджень щодо складових товароруху з метою зменшення на нього витрат. До технологічних функцій відносяться доставка і розподіл, а також складування і зберігання. Наведено функції складування-зберігання і доставки-розподілу, які формують основну логістику складування. The main functions of sales management are considered. Marketing, technological and logistic functions are described. It is proved that the main functions of commercial sales include the direct sale of goods by a manufacturing enterprise, their lease for mutually beneficial exchange or sale. Marketing functions are designed to identify factors influencing marketing activities, conducting research on the components of trade in order to reduce costs. Technological functions include delivery and distribution, as well as warehousing and storage. The functions of warehousing-storage and delivery-distribution, which form the basic logistics of warehousing, are given.
  • Ескіз
    Документ
    Формування каналів збуту продукції ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта»
    (2017) Грибович, Надія Віталіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглядаються канали розподілу продукції підприємства. Досліджується структура каналів збуту. Характеризується збутова мережа підприємства. Характеризуется сбытовая сеть предприятия. We consider the distribution channels of enterprise. We study the structure of sales channels. Characterized sales network.
  • Ескіз
    Документ
    Збут у широкому та вузькому розумінні
    (2014) Богданович, Альона Миколаївна; Розумей, Світлана Борисівна
    Підприємству для досягнення успіху в діяльності мало лише виробляти якісні товари, а й необхідно вдало їх продавати. Система збуту товару - одна з найважливіших складових у діяльності підприємства. Говорячи про збутову діяльність, необхідно визначити найбільш оптимальні канали збуту, методи збуту товарів, що при ефективному використанні безсумнівно збільшить прибуток компанії.
  • Ескіз
    Документ
    Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут»
    (2014) Розумей, Світлана Борисівна
    В сучасних умовах функціонування ринку збутова діяльність підприємств має колосальне значення. Це обумовлено виживанням і розвитком підприємства та визначенням його ринкової позиції. In today's market becomes operational marketing activities of enterprises is of great importance. This is due to the survival and development of enterprises and the definition of its market position.